Auton rengas
- Sporttiboy
- Viesti:
Auton rengas
Nyt alkaa oleen se aika vuodesta että tarttee hankkia kaikkea kivaa että sais villit visiot toteutettua talven aikana sit kum malttaa panna mopon telakalle.
Kokemuksia autonrenkaan ajo-ominaisuuksista kaipaisin, siis ihan oikeita ja vertailevia. Olis vaan passelimpia kokoja sillä puolen mutta en haluis luopua niistä viimeisistä ajettavuuksista ihan kokonaan.
Kuin menee mutkaan??
Kokemuksia autonrenkaan ajo-ominaisuuksista kaipaisin, siis ihan oikeita ja vertailevia. Olis vaan passelimpia kokoja sillä puolen mutta en haluis luopua niistä viimeisistä ajettavuuksista ihan kokonaan.
Kuin menee mutkaan??
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
Terroristo
Kaverilla oli jäykässä chopper Nortonissa joku pyöreäolkainen 15 tuumainen auton rengas,se ainakin päästeli kurviin sellasta haipakkaa et heikompia hirvitti.Kyllä se perässä ajessa näytti aika hurjalta kun kanttiin kääntäessä rengas pyöri ihan kulman varassa,mut ei kaveri koskaan kylläkään lipannu sen renkaan takia,muuten kylläkin 
Joo höpinät siksee...n.10000 km tuli ajettua viime kesänä jäykkäperällä ja takana 225/60-15 auton rengas, kaharella matouralla. Ettei kaikki olis nii heleppoa ni se vanne heitti valehtelematta 20-30mm aksiaali suunnas ja ei haitannu mitään. Sateella oli hiano vilkuilla taakse ku tuli niinku suihkarin vana peräs...Nopeuret oli aina ylinopeuksia, ku eihä mulla oo mittarii varaa....
Siälä se pyärii niinku muukki, mutta etupyäränä on kyllä tavallinen 21" rengas.
Pannu-52
Pannu-52
-
Vieras
Jes, samaa mieltä ku Pannu -52
Mulla oli ekassa Harrikassani, jäykkärunkoisessa Rautapää Sportyssä takana 165-15 autonrengas ja meno oli todella vakaata, tukevaa ja miellyttävää. Painetta oli n. 0,5-0,7 kiloa. Pyörässä oli +8" Hydra-keula ja 90/90-19" rengas edessä. Oli paremmat ajo-ominaisuudet kuin Big Twin Evolla - tosi on!
Ja mikä parasta, autonrenkaat ovat halpoja ja kokoja löytyy
Mulla oli ekassa Harrikassani, jäykkärunkoisessa Rautapää Sportyssä takana 165-15 autonrengas ja meno oli todella vakaata, tukevaa ja miellyttävää. Painetta oli n. 0,5-0,7 kiloa. Pyörässä oli +8" Hydra-keula ja 90/90-19" rengas edessä. Oli paremmat ajo-ominaisuudet kuin Big Twin Evolla - tosi on!
Ja mikä parasta, autonrenkaat ovat halpoja ja kokoja löytyy
- Sporttiboy
- Viesti:
Täähän mua kiinnostaakin, tarttis sellanen koko jota ei tunnu moponrenkaista löytyvän...
Onks kenelläkään silleen kokemusta että olis sama mopo ollut alla sekä perinteisellä donitsilla, että autonrenkaalla?
Terolla vissiin oli siinä -52 Pannussaan toissakesänä vielä tavallinen rengas jos en väärin muista
Onks kenelläkään silleen kokemusta että olis sama mopo ollut alla sekä perinteisellä donitsilla, että autonrenkaalla?
Terolla vissiin oli siinä -52 Pannussaan toissakesänä vielä tavallinen rengas jos en väärin muista
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
- laphilainen
- Viesti:
Niin
Mulla on ollut jäykkäperä kopterissa sekä pyörän että auton rengas, enkä ole RR:ä niin paljon harrastanut että olisi ajo-ominaisuudet kärsineet. Mutta jos todella mennään äärirajoilla, varmasti on eroja ajo-ominaisuuksissa. Itse en alkaisi sporttiin välttämättä auton rengasta tunkemaan...