Twin Cam kehdosta pois TC

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

joka
Viesti:

Twin Cam kehdosta pois TC

Viesti Kirjoittaja joka »

Yrittelin tuossa hakea täältä, muttei selvää otsaketta löytynyt !

Eli keisarileikkausta suunnitellessa, ettei tarvitsisi turhaa purkaa ja kun evoajasta siirtyy TC aikaan, niin tulee "ihan" uusia ratkaisuja eteen, joten kannattaa kysellä fiksummiltaan ?

Eli kuinka isona kappaleena FLH:n TC koneen saa synnytettyä kehdosta pois, katselin ja ajattelin että josko tuo tulisi enskoineen päivineen ? takaswingin kun irottaa, tulee remmikin...

No ihan varma en ole, joten kyselemään... kun tarkoitus ei olisi tekniikkaan puuttua tänä talvena, siis sisäisesti.

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
joka
Viesti:

Näinhän se on, kokeilemalla selviää !
joka
Viesti:

Niimpä selvisi, TC kone tulee ainakin FLT rungosta ulos enskoineen päivineen, tai no öljytankin korkki piti ottaa pois :) oikealta sivulta mahtui aika helposti...

- j o n i -
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Vielä helpommin homma onnistuu kun nostatkin rungon pois koneen ympäriltä. Eli kaadat koko paketin kyljelleen ja nostat raamin pois. Huomattavasti kevyempi näin.
joka
Viesti:

Hyvähän se on jälkikäteen :) ;) Mutta tulipahan päivän punttisali treeni samalla hoidettua :)

- j o n i -
hemuli
Viesti:

No, sama pätee myös asennukseen. Ei naarmuta vasta maalattua runkoa läheskään niin helposti...
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Ja sitten takaisin kasatessa (taikka kustomoidessa) sitä takapytyn takana olevaa tukirautaa ei sovi jättää pois.
Aiheuttaa kuulemma vaaraa paketin ylimääräiselle rasittumiselle ja pahimmassa tapauksessa katkeamisen.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
hemuli
Viesti:

smuige kirjoitti:...sitä takapytyn takana olevaa tukirautaa ei sovi jättää pois....
Eipä ole tuota rautaa alun perinkään näissä FLT-runkoisissa matkapyörissä. Taitaa löytyä ainoastaan softaileista.
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

hemuli kirjoitti:
smuige kirjoitti:...sitä takapytyn takana olevaa tukirautaa ei sovi jättää pois....
Eipä ole tuota rautaa alun perinkään näissä FLT-runkoisissa matkapyörissä. Taitaa löytyä ainoastaan softaileista.
Eikä näkynyt olevan uusissa pyörissäkään, en tosin huomannut kurkkia Softailia.

Joten varmaan väärä hälytys, mutta älkää mua syyttäkö jos vanhat vehkeet katkee :twisted:
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Vastaa Viestiin