Mikä rengas softailiin?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Toni V

Mikä rengas softailiin?

Viesti Kirjoittaja Toni V »

Elikkäs, ajatuksena oli levittää softailin perää edukkaasti. Onko jollain tietoa, kuinka leveä rengas menee vakioswingiin? Itse olen laittanut 180 renkaita moneenkin pyörään, mutta meniskö esim. 200/60 rengas? Minulla on jo 5,5"/16" vanne valmiina ja pyörä on -99 softail.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kyllä 200 menee vakioswingillä, ainakin jos laittaa ketjun ja siirtää renkaan muutaman millin sivuun. 16-tuumaisella vanteella joutuu vähän muokkaamaan jarrusatulan pidikettä että mahtuu paikoilleen.
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Oliskos HDJoken sivusta jotain vinkkiä
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Toni V

Viesti Kirjoittaja Toni V »

Juu ketjut on tarkoitus laittaa, ja tietoinen olen myös jarrun kiinnikkeen muokkauksesta, se on tullut tehtyä useemman kerran. Lähinnä oli kysymysmerkkinä, mahtuuko ketjut kulkemaan 200 gummin vieressä. Parin millin epäkeskeisyys ei viel haittaa, joten taidan sovitella sen parisatkun siihen. Viimeksi pistin 180 kumin 5" vanteelle, ja silloin jäi maku että kyllä leveempikin vois mennä, nyt kun uutta projektia värkkäilen, ajattelin tuota kokeilla. Kumit on vaan senverran kalliita ettei viitsi ihan huvikseen kokeilla kun tietoakin on saatavilla. Toisaalta kyllä se 180kin näyttää ihan mukavan leveeltä tuossa 5,5" vanteella... täytyy tässä viel hetki pähkäillä.

Kiitos ja kumarrus.
Vastaa Viestiin