Wl:stä shovelhead?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

kopteri47

Wl:stä shovelhead?

Viesti Kirjoittaja kopteri47 »

Siis!
Kysyisin tälläistä:
Onko pikkulätän ja bigtwinin moottorin alakiinnikkeissä paljon eroavaisuutta? Siis jotuisiko muuttamaan paljon, jos laittaisi lätän tilalle shovelin?
:oops: 8O :wink:
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Ei sovi.
Älä hyvä mies mene tärväämään lätän runkoa, jos enään mahdollista.

Jumpe
kopteri47

Viesti Kirjoittaja kopteri47 »

Se runko on jo raiskattu ennen mun syntymääni! :twisted:
jouni-K
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jouni-K »

Mun käsittääkseni pikkulätän runkoa saa muuttaa aika monesta kohtaa, että mikään BT-kone sinne sopii. Ja kestääkö se sitten koneen voimat???
Jossain lehdessä oli joskus taannoin juttu, jossa 45" :n runkoon oli laitettu pannun kone, en muista mikä vaihteisto siinä sitten oli. Olikohan sitä runkoa muokattu melkein paristakymmenestä kohdasta. Siistihän se yksikehtoinen runko oli siinä, mutta kannattaakohan...
Miksei ostaisi tarvikerunkoa, tai sitten tekisi itse uuden rungon? 8O

***jouni-K
Eteenpäin elävän mieli!
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Työkoneiksi ne aikoinaan on tehty, eli kestää melko hyvin. UL:n yläkertakin on vissiin heittämällä menny. Omani Vaasan Jussi joskus '94 suoristi, silloin kun kovin montaa luvallista penkkiä ei vielä ollut. Toverihintaan, jotain 9 satkuu silloista. Meinas, et jos olisi tiennyt, mihin ryhtyy, olis jääny tekemättä. Näissä suomen rungoissa yleistä männävuosien neukkujen lainsäädäntö usein näkyy. Siellä kun pakotettiin sivari kyytiin, ja siksi putket osaltaan usein vääntyneitä. Muistaakseni oikeanpuoleiset takahaarukat sisältää kuitenkin jonkunlaiset vahvistukset, vaikka varsinaiseen sivarikäyttöön ei ole tarkoitettukaan
Sitä vaan, et jos rakenteluaihio on, eli lähinnä ehjät valukappalat, ei varmaan muuta ku menoks!

Jumpe
Vastaa Viestiin