Kattelin American Ironin sivuilta tilaushintoja. 37 USD international-tilaus per vuosi!!!
Mutta kun kyse on jenkkien mainonnasta ni tuleeko tähän päälle jotain? Nimittäin jos ei ni toi yli 6? per irtonumero on aika suolanen... Puhumattakaan vertailusta kotimaisiin lehtiin, American Iron on kuitenki liki 200- sivuinen lätty. Ei tietenkään pahalla kotimaisia kohtaan.
Suolasta ja suolasta... Käypä lähimarketin lehtihyllyssä katsomassa mitä ameriikanlehdet maksaa. Ne muutamat mitä itse ostan eivät ole kovinkaan paksuja ja kaiken lisäksi huomattavasti huonommalle paperille painettuja kuin esim. Kopteri ja hintaa 6-7 E...
>Kattelin American Ironin sivuilta tilaushintoja. 37 USD international-tilaus per vuosi!!!
>Mutta kun kyse on jenkkien mainonnasta ni tuleeko tähän päälle jotain?
Ei. Tai ei mulla ainakaan tullut, kun männä vuonna ko. julkaisun tilasin... Ei muuta kuin visa vinkumaan.
>Nimittäin jos ei ni toi yli 6? per irtonumero on aika suolanen...
Joo, noin on. Ainoa mikä tilauksessa vituttaa on se, että lehti tulee miten sattuu.. Ja toisinaan on uusin numero on ollut aikaisemmin marketin hyllyssä kuin mun postilaatikossa.
>Puhumattakaan vertailusta kotimaisiin lehtiin, American Iron on kuitenki liki 200- sivuinen lätty. Ei tietenkään pahalla kotimaisia kohtaan.
Itse tilaan hot bikeä ja american ironia. Noissa on paljon itseäni kiinnostavia asioita kuten uutuuspalikoita (asennettuna + testattuna!), asennus- ja remppajuttuja, mitkä kotimaisesta tarjonnasta puuttuvat melkein kokonaan.
Suolasella hinnalla tarkotin nimenomaan jenkkilehtiä irtonumerona suhteessa tilaushintoihin. Edelleenkään en mallaa suomalaislehtiä, niitäkin tulee mulle yli puolen tusinaa (siis yleisesti) ja täyttä tavaraa jokainen.
Joo oon kyl itekki lukenu näitä Easyridereita ja Bikereita ja mitä niitä on. Paskaa tavaraa paskalla paperilla.
Mut just esim. tuo American Iron on ihan hyvää tavaraa. Samoin Hot Bike ja Hot Rod Bikes.
Nii ja ainaki stockmannilla American Iron 6,3 ?... Et näin. Visa vinkumaan.
Mulle tulee Street Chopper lehti jenkeistä, saman puljun kun Hot Bike. Jenkkeihin tilattuna sen sais esim. tällä hetkellä 17,95$ ja Suomeen tilatuna tulee 15$. Mulle lehti makso vajaa 33 euroa/vuosi.
Että ainakin tohon lehteen tulee aika paljon lisää mutta kyllä se nyt aina irtonumeroiden hinnat voittaa. Ja ei tarvii kyttää uutta vaan tulee aina iloinen yllätys katsoessa postilaatikkoon muutaman kerran vuodessa ...
Met tilattiin Ameriikan maalta tallille The Horse magazine kahdeksi vuodeksi. Siinä on ainakin asenne kohdallaan, vaikkakaan mikään laatuteos olekaan. En nyt muista hintaa enkä määrää, mutta maksoi se jonkin verran eurooppaan tilattuna. Ja siellä on ollut pari suomalaistakin pyörää esillä.
Poronkakkojen sivuilla on linkki sinne.
meikalle tullut HRB pari vuotta, mennyt alamakea lehti kun omistaja ja paatoimittaja vaihtu. ennen oli hyvia testeja mut nykyaan mennyt liikaa "bolt-on"-osastolle ja aivan liikaa kaikenmaailman ameriikanmallin "bolt-on"-koptereita.tosin ei voi valittaa hinnasta kun makso ekan vuoden jalkeen erikoistarjouksena $30/3v,oli tosin ameriikan tarjous!eivat kylla valittaneet kun kaansin lehden suomeen ja tilaus jatkuu entisenlaisena 2006 asti.