Lisää tietoa kaivattais taas...
Yks H-D FXR vm -90 tyrkyllä tääl jenkeissä johon on laitettu
jonkii sortin "performance" putket ja nokka-akseli.
onkohan mahiksia saada niillä kilkkeillä läpi katsastuksesta?
Tuon ikäseenhän ei tartte olla vaatimuksenmukaisuustodistusta
vai oonko väärässä?
Tartteeko mitään muuta vaihella euronormien mukaseksi paitsi
tietyst se kiinteä ohjauslukko...?
Tuning-osat katsastuksessa
Re: Tuning-osat katsastuksessa
Putket joudut vaihtamaan katsastukseen, orkkisputkia on saatavissa siellä todellakin edukkaasti.Tydy kirjoitti:Lisää tietoa kaivattais taas...
Yks H-D FXR vm -90 tyrkyllä tääl jenkeissä johon on laitettu
jonkii sortin "performance" putket ja nokka-akseli.
onkohan mahiksia saada niillä kilkkeillä läpi katsastuksesta?
Vaatimuksenmukaisuustodistus tarvitaan 1991 ja uudempiin, katsastukseen tarvitsee vaihtaa vilkunlasit = E-hyväksyntä, orkkisvilkkuihin löytyy lasit helposti myös Suomesta. Ajovalo tarvitse olla myös E-hyväksytty löytyy Suomesta. Ohjauslukko voi löytyä myös sieltä, jopa HD:n logolla. Mahdollisesti nopeusmittarin joutuu liimailemaan kilometri-asteikon tai hommaamaan sellaisen vaikka Kanadasta kun siellä olet ( tämä on jo hätävarjelun liioittelua)Tydy kirjoitti: Tuon ikäseenhän ei tartte olla vaatimuksenmukaisuustodistusta
vai oonko väärässä?
Tartteeko mitään muuta vaihella euronormien mukaseksi paitsi
tietyst se kiinteä ohjauslukko...?
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
-Burt Munro
Täsmennetään vielä Sepin hyvää selostusta sen verran, että putket joudut todennäköisesti vaihtamaan mutta ainoastaan äänien takia. Ennen 01.01.1991 ensirekisteröityjä pyöriä ei vielä koske päästömääräykset joten imu- ja pakopuolen muutoksiin ei muuten puututa.
Valojen linssit pitää tosiaan 90-mallisessa olla e-hyväksytyt (poislukien rekisterikilven valo) ja lisäksi vaaditaan parkkivalo
(-89 eteenpäin). Kiinteän ohjauslukon joudut myös asentamaan mutta se ei maksa montaa kymppiä täälläkään.
Valojen linssit pitää tosiaan 90-mallisessa olla e-hyväksytyt (poislukien rekisterikilven valo) ja lisäksi vaaditaan parkkivalo
(-89 eteenpäin). Kiinteän ohjauslukon joudut myös asentamaan mutta se ei maksa montaa kymppiä täälläkään.
[quote="hemuli"]
Valojen linssit pitää tosiaan 90-mallisessa olla e-hyväksytyt (poislukien rekisterikilven valo) [/quote]
Pilkkua viilaten; pitääkö vilkun lasissa todella olla e-hyväksyntä? Mun 2003 XLH:ssa e-merkintä on vilkun heijastinosassa ja itse lasi on täysin "sileä". Oon melkosta varma, että kyseessä kuiteskin alkuperäinen lasi..
Valojen linssit pitää tosiaan 90-mallisessa olla e-hyväksytyt (poislukien rekisterikilven valo) [/quote]
Pilkkua viilaten; pitääkö vilkun lasissa todella olla e-hyväksyntä? Mun 2003 XLH:ssa e-merkintä on vilkun heijastinosassa ja itse lasi on täysin "sileä". Oon melkosta varma, että kyseessä kuiteskin alkuperäinen lasi..
Vähän vielä sivuraiteelta (kyssäri kun taisi jo selvitä).Thomson kirjoitti:Pilkkua viilaten; pitääkö vilkun lasissa todella olla e-hyväksyntä? Mun 2003 XLH:ssa e-merkintä on vilkun heijastinosassa ja itse lasi on täysin "sileä". Oon melkosta varma, että kyseessä kuiteskin alkuperäinen lasi..hemuli kirjoitti: Valojen linssit pitää tosiaan 90-mallisessa olla e-hyväksytyt (poislukien rekisterikilven valo)
Meinaaks tää sitä, et kilpiloistona (pimeällä) Wanhassa voi periaatteessa olla vaikkapa kiiltomato?
Jumpe