Hei Leelia!
Kirjoitan nyt lepotuoliisi ensimmäistä kertaa mutta tarve on pakottava!
Olen kokenut syvän rakastumisen! Näin hänet kaupassa männäviikolla ja tunne syntyi välittömästi, hän on kaunotar, kuin karamelli. Ja juuri sopivan ikäinenkin. Oli oikein vaikeaa kävellä kaupasta ulos kun jalkovälissä tuntui pakottavaa tykytystä joka ei ole vieläkään laantunut.
Mutta olen jo sitoutunut yhteen enkä halua hänestäkään luopua.
Miksi olen köyhä enkä voi pitää kahta rakastettua?
Miksi hän tuli vastaani, juuri nyt?
Mitä voin tehdä?
Rakas Leelia
- Sporttiboy
- Viesti:
Rakas Leelia
Viimeksi muokannut Sporttiboy, 22:06 08.11.2003.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Re: Rakas Leelia
Sit loppukesästä siellä hän oli, katseli ikkunasta. Nuori ja komea! Katseemme kohtasi, Wau! Nii tätä mimmiä vietii
Harmi itse en ollut vielä valmis. Mitä nyt? Mutta ei hätiä, ystävällisesti Nord hoiti meidän liittoon. Kaikki tapahtui nopeasti. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä!
Hmm kuulemma ainakin 4v. Mitähän se sillä tarkoitti?
On se sit nii inanaa!
Re: Rakas Leelia
Sporttiboy kirjoitti:Hei Leelia!
Kirjoitan nyt lepotuoliisi ensimmäistä kertaa mutta tarve on pakottava!
Olen kokenut syvän rakastumisen! Näin hänet kaupassa männäviikolla ja tunne syntyi välittömästi, hän on kaunotar, kuin karamelli. Ja juuri sopivan ikäinenkin. Oli oikein vaikeaa kävellä kaupasta ulos kun jalkovälissä tuntui pakottavaa tykytystä joka ei ole vieläkään laantunut.
Mutta olen jo sitoutunut yhteen enkä halua hänestäkään luopua.
Miksi olen köyhä enkä voi pitää kahta rakastettua?
Miksi hän tuli vastaani, juuri nyt?
Mitä voin tehdä?
Kyllähän sä sen tiedät. Jos tarve on NIIIIIN pakottava, ei muuta kun kauppaan. Muhun iski sama virus syyskuussa, mutta tauti parani vuorokaudessa! Nyt se peto on valitettavasti talviunilla...
Nii, ja oikein mukavaa ISÄNPÄIVÄÄ kaikille harrikkapapoille!