Lasten osasto 10
Lasten osasto 10
HD-CF tekee hienoa työtä tukemalla lahjotuksillaan lapsia monessa muodossa. On lasten ajelua ja lipasta lasten eteen. Itte oon kaikkeen koittanu aina osallistua hyvän asian takia ja oman ilon myötä. Mikä on mukavempaa ku antaa jollekki sellasta josta toinen nauttii. Nyt laitanki ilmaan ehdotuksen että porukalla mentäis lasten osasto kymppiin johon varoja kerätään ja oikeesti tutustutaan niihin lapsiin jokka siellä asuu ja ovat siinä kurjuudessa syövän kanssa. Me ku ei olla saman sairauden kanssa kovinkaan moni tekemisissä omalta kohdalta.
Annettais päivä lapsille siellä osastolla näyttäen kasvot lahjottajistaja eniten pitäen hauskaa yhdessä.
Hallitukselle pienenä vinkkinä ja myös porukoille kerhossa. Kommentoikaa ajatusta ja ehkä se poikii jotain
Annettais päivä lapsille siellä osastolla näyttäen kasvot lahjottajistaja eniten pitäen hauskaa yhdessä.
Hallitukselle pienenä vinkkinä ja myös porukoille kerhossa. Kommentoikaa ajatusta ja ehkä se poikii jotain
Ajatus on sinänsä kaunis, mutta taitaa kaatua pariin käytännön juttuun. Ensinnäkään sinne osastolle ei pääse ihan kuka tahansa, osasto on ahdas ja sen hygieniataso / -säännöt aivan eri luokkaa kuin tavallisilla osastoilla. Toisekseen suurin osa lapsista asustaa huoneissa, joihin pääsevät vain hoitajat ja jotkut omaiset tarkan kontrollin kautta. Aina niihin eivät pääse edes omaiset.
Luulen että hoitajat ja varsinkin lapset ovat erittäin kiitollisia vaatimattomasta panoksestamme heidän hyväkseen, mutta tuskin ovat valmiita meitä sinne porukalla ottamaan. Voi olla että olen väärärässä, mutta tälläisen kuvan sain kun rahalahjoituksemme sinne kerran toimitin ja samalla osastoon tutustuin. Sairaalan muista tiloista en osaa sanoa.
Luulen että hoitajat ja varsinkin lapset ovat erittäin kiitollisia vaatimattomasta panoksestamme heidän hyväkseen, mutta tuskin ovat valmiita meitä sinne porukalla ottamaan. Voi olla että olen väärärässä, mutta tälläisen kuvan sain kun rahalahjoituksemme sinne kerran toimitin ja samalla osastoon tutustuin. Sairaalan muista tiloista en osaa sanoa.
Life Member
Kiitos jussi vastauksesta joka kertoo asian. Kuten koitin sanoa että ideani oli vaan ehdotus ja heitin oman mielipiteeni esiin näin julkisesti. Jos asiat on noin ettei sinne voida mennä niin ymmärrän hyvin senki. Ajatukseni antaa oma panokseni lasten iloon muutenki ku vain rahallisesti. Mutta jos jotain ideaa on muuten asian suhteen niin kaikki mukaan keskusteluun. Vai kuinka ??
Tuo, mitä Jussi sanoi, tarkoittaa niitä kaikista kipeimpiä potilaita. Sairaaloista löytyy myös niitä, joilla ei ole menossa mitään solumyrkkyhoitoja ja joiden luona voi piipahtaa. Vierailuista tulee sopia hoitohenkilökunnan kanssa etukäteen, jotta pelisäännöt tulee kerrattua, vierailu ei mene päällekkäin sairaalan omien rutiinien kanssa ja aikaa jää potilaille.kipe71 kirjoitti: Ajatukseni antaa oma panokseni lasten iloon muutenki ku vain rahallisesti. Mutta jos jotain ideaa on muuten asian suhteen niin kaikki mukaan keskusteluun. Vai kuinka ??
Pieniä potilaita voi auttaa monella tavalla:
Tässä yliopistosairaaloiden materiaalipuutteita
ja sitten vielä kaksi muuta tapaa ilahduttaa pieniä potilaita!
Ilahduttaa voi myös näin!
Osasto10:n tuki kirjoitti:Osastolla hoidossa olleen potilaan isä on lahjoittanut osaston käyttöön varoja, joilla osaston potilaille on keskiviikkoisin tilattu potilaiden toivomusten mukainen ateria hampurilaisravintolasta.
Viimeksi muokannut Fxsts03, 14:52 24.10.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Ehkä en kykene maksamaan koko ryhmälle hampurilaisateriaa
. No jos edes pienen ilon saisin niille kuten varmaan moni muuki ehkä näin ajattelee. On hyvä jotta saan edes pientä keskustelua aikaan ja ehkä muutaki yleistä ajattelua.
Hirvimettällä käyn ja jos mitenkään voin niin lahjotan klinikalle kaiken saamani lihan lapsille. Lihapaino on noin 100 kiloa ja sen oon valmis luovutamaan hyvän asian eteen. Haastan myös muut mettästäjät samalla kiloilla mukaan
Hirvimettällä käyn ja jos mitenkään voin niin lahjotan klinikalle kaiken saamani lihan lapsille. Lihapaino on noin 100 kiloa ja sen oon valmis luovutamaan hyvän asian eteen. Haastan myös muut mettästäjät samalla kiloilla mukaan
Heips!
Otan mielelläni vastaan innokkaita HDCF:n jäseniä keräysavuksi osasto 10:n keräykseen mukaan. Jos tiedät lippaalle hyvän sijoituspaikan (esim. huoltoasema, baari tms.) ja huolehdit siitä, ota minuun yhteyttä:
piia.hyvonen@lonnberg.fi
GSM 040 507 3517
Terkuin Helinä-Piia
Otan mielelläni vastaan innokkaita HDCF:n jäseniä keräysavuksi osasto 10:n keräykseen mukaan. Jos tiedät lippaalle hyvän sijoituspaikan (esim. huoltoasema, baari tms.) ja huolehdit siitä, ota minuun yhteyttä:
piia.hyvonen@lonnberg.fi
GSM 040 507 3517
Terkuin Helinä-Piia
Lippaat saapu ja nyt on yks niistä seinäjoella vakituisessa paikassa (konepyörä baarissa) ja toinen liikuu mun mukana tapahtumissa. Eka tapahtuma oli No Namen talvibileissä jossa väki teki hienoa asian eteen. Possu pullistu mahtavasti illan aikana. Jos sama jatku pohjanmaalla niin ei mee kauaa ku joudun meneen tyhjentään jo ekan lippaan lapsten hyväksi. Erittäin suuri kiitos kaikille jokka otti osaa keräykseen ja No Namen tallin väelle kans kiitos hienoista bileistä jälleen.