Älkää ottako harrastastustanne niin fanaattisesti

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

barfly kirjoitti:Älkää surko HDCF, ette tule saamaan tällaista vastarannakiiskiä, ku minä IKINÄ jäseneksi.

Teillä on liian rajoittuneet säännöt.

sorry, tämä oli pakko sanoa ja seison sanojeni takana.

Ei harrastus VOI olla tällaista.
Kai tuo oli lupaus? :D
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
Flathead

Tosiasioiden tunnustaminen...

Viesti Kirjoittaja Flathead »

...on viisauden alku.

Jos japanin tefloneilla ja muilla riisipusseilla on omat klubit; niin ihmettelenpä vaan miksi täällä pitää vaatia äänivaltaa, kerjätä huomiota ja osoittaa paremmuuttaan? En ole tiukkapipo, mutta eikös tälle toiselle ajattelutavalle ole muitakin foorumeita - kuten 'kansalais-foorumi', 'mielipidepalstat' 'Pirkka-niksit' jne...; jollei itsetarkoitus ole provokaatio.

:evil: Koulut on loppu

Schools out
anselmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anselmi »

Tosta "copy-paste-asenteella" - lausahduksesta olis mahkuja tulla uusi "liian hapokasta" - hokema :D
Taidanpa lisätä sen tuonne allekirjoitukseeni
Viimeksi muokannut anselmi, 08:19 13.10.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä olen pyörään ja pyörä minuun sangen tyytyväinen
JaZZo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaZZo »

anselmi kirjoitti:Tosta "copy-paste-aseteella" - lausahduksesta olis mahkuja tulla uusi "liian hapokasta" - hokema :D
Taidanpa lisätä sen tuonne allekirjoitukseeni
:lol:

ota ideasta äkkiä kiinni, teetä vaikka paitoja "copy-pastea asenteella since 2007"-sloganilla.. brandi on jo valmiiksi luotu. :wink:
Punk'n'Roll
Flathead

Palatakseni tähän anselmiin mikä lie nimeltään?!

Viesti Kirjoittaja Flathead »

Kävinpä lukemassa nuo kommentit toisesta foorumista ja kyseessähän ei ole riisipussimies vaan oikeasti epäonnistunut mies. Olen pahoillani japsikerhoille mahdollisesti aiheuttamastani mieliharmaasta :)

Schools Out

I´m not the bike - Bike is me!!! :evil:
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

hemuli kirjoitti:Ai niin, tää oli tää tyyppi 8O ...

Lainaus Org!:sta:
barfly kirjoitti:Älkää surko HDCF, ette tule saamaan tällaista vastarannakiiskiä, ku minä IKINÄ jäseneksi.

Vaikka ryssin aikoinaan HDCF:n sivuilla, silti olen tätä mieltä.

Tais silloin aikoinaankin kirjoitella vasta mäyräkoiran jälkeen... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Olen itsekin hiukan vastarannan kiiski ja kirjoittelen neljän pitkän kumarassa.
Barfly, helpoimmalla selviät elämäsi ongelmasta ostamalla HD:een.
Se nyt vaan on niin nopea ja helppoa, kun netti pullottaa käytettyjä harrikoita. :)
Meri

Viesti Kirjoittaja Meri »

[quote="Don Quijote"]Ei kai tähän pitäisi mitään kommentoida, mutta...

Mikä w...ttu on "copy-paste -asenne" ??!! Onko tämä jotain nörtti-slangia jota ei enää näin vanha mies ymmärrä?

Työkseni puuhastelen näiden nettiohjelmien parissa (kaupalliseten) ja
en vielä ole törmännyt tohon sanontaan. Täytyy kyllä sanoa ettei paha,
vaikken tiedä mitä tarkoittaa :) :)
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Meri kirjoitti:
Don Quijote kirjoitti:Ei kai tähän pitäisi mitään kommentoida, mutta...

Mikä w...ttu on "copy-paste -asenne" ??!! Onko tämä jotain nörtti-slangia jota ei enää näin vanha mies ymmärrä?

Työkseni puuhastelen näiden nettiohjelmien parissa (kaupalliseten) ja
en vielä ole törmännyt tohon sanontaan. Täytyy kyllä sanoa ettei paha,
vaikken tiedä mitä tarkoittaa :) :)
Tarkoittanee asennetta, jolla ei ite ajatella/tehdä mitään, vaan hyödynnetään valmiita juttuja. Vähän niinku "matkimista", he-he...

Jumpe
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

jutaharri kirjoitti:
hemuli kirjoitti:Ai niin, tää oli tää tyyppi 8O ...

Lainaus Org!:sta:

Vaikka ryssin aikoinaan HDCF:n sivuilla, silti olen tätä mieltä.

Tais silloin aikoinaankin kirjoitella vasta mäyräkoiran jälkeen... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Barfly, helpoimmalla selviät elämäsi ongelmasta ostamalla HD:een.
Älä jumalauta neuvo tuollaista ostamaan Harrikkaa...

Menkääs nyt talleihin rakentelemaan älkääkä haaskatko energiaa paskanjauhamiseen.. :evil:
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Eikös se tästä hommasta hienon teekkin ku ei ihka joka torvelo tätä ymmärrä.
XXX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja XXX »

Mitä sille SPORTSTER BOYlle tapahtui?
Alf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alf »

Niin, paraskin sanomaan :) Mutta tommoset tyypit pitäs jättää muhimaan omassa liemessään. Hemmo ei oo saanu haluamaansa pyörää ja on siitä katkera täällä. Itsekin törmännyt vastaavaan asenteeseen (copy-paste?) ainakin kopioivat, japsi-custom kuskien kanssa. Mun pyörää on sanottu nimillä: leikkipyörä, maailman ensimmäinen kyykkypyörä, ikivanha malmikasa... Mutta, huumorilla pärjää, Juicea mukaellen" huumori on kaikkien tiukkapipoisten (Juice: aatteiden) vihollinen" Olen vastannut esim. " Mitä ihmettä, olen saavuttanut naisten suuren suosion ajamalla ilman housuja ajokaudenpäättäjäisissä tällä pyörällä".
Tuosta hemmosta vielä, lukee näitä viestejä, ajattelee ja m-turboi, sainpas huomiota. Ja ainahan on alkoholilla osuutta asiaan :D
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Muistaakseni tämä sama kaveri veti herneen nenään tuossa poistetussa topicissa koska ei saanut alennuksia jäsenmaksuihin "jenkkiharrastuksen" siivellä ja päässyt jäseneksi ilman fillaria.
Ja sen ansiosta koko klubi on aivan hanurista ja sisäpiirin piirileikkiä.

Hohhoijaa...Tuskin minkään kawasaki kerhon tai muunkaan merkkikerhon jäseneksi pääsee eka tinkimällä alennusta koska harrastaa Datsun 100A-merkkisiä(japsiharrastus) kehonsiirtovälineitä ja on aikeissa ostaa uuden intruderwhatever-custom fillarin,heti kun maahantuojalta vaan saa.
Jos ajatusmaailma tosiaan on noinkin suppeahko,niin kannattaako ostaa minkään merkkistä mopoa?
Ja yhdistystoiminnan saa unohtaa ensi kättelyssä,ainakin siihen saakka kunnes sosiaalisia taitoja on hiottu hieman.

Kaipa sellaisiakin ihmisiä on joille tosiaan kihahtaa se harrastus nuppiin,oli se sitten pitsin nypläystä tai jotain kaukalopalloa.Ainakaan mulle ei tule heti mieleen montaakaan, egonpönkittäjää tämän harrastuksen tiimoilta.
Allekirjoittaneelle rahan ja ajan "haaskaus" mopedien kanssa ei ole mitään pippelin kasvattamista,tai mihinkään sisäpiiriin kuulumista.
Ihan vaan sen takia tätäkin jaksaa kun se vaan on yksinkertaisesti niin vitun hauskaa ja piste.
Kekku
Viesti:

Re: Älkää ottako harrastastustanne niin fanaattisesti

Viesti Kirjoittaja Kekku »

barfly kirjoitti:Vetäkää HDCF jo ne pyöräfanaattisuudet haitariin ja ottakaa asia kuten asia on.
Lähdit ongelle, heitit koukun veteen, ja syöttikin on aika maukas.
Varmista nyt kuitenki vielä se, että sun ei housunpuntit kastu siinä vaiheessa kun huomaat että se kala onkin odotettua isompi.
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Onkohan se sittenkin totta, mistä monet on varoitelleet. Että vanhaksi sitä tulee. En tajua mitään tästä säikeestä. Muuten ihan jees juttu varmaankin.
Vastaa Viestiin