Salaisen palvelun agentti on saanut selville että vanha Vision Cyclen tila Tattarisuolla ei kauaa tyhjänä pysynyt.
Monien tunteman Ari Outisen A-Moottori siirtää toimintansa Malmilta ko. sijaintiin. Homma käynnistynee jahka remontti on valmis.
Tattarisuolla tapahtuu
No se on hyvä että alalla toimivat uudet yrittäjät saavat tuulta siipiensä alle.
Ja Ilkimykselle tiedoksi, Ari Outinen (ennen mm. Vision Cyclen asentaja) värkkää päätoimisesti Harley Davidson -merkkisiä moottoripyöriä. On ruuvannut näitä vehkeitä kauemmin kuin moni tällä forumilla kirjoittaneista on tiennyt harrikoiden olemassaolosta...
Ja Ilkimykselle tiedoksi, Ari Outinen (ennen mm. Vision Cyclen asentaja) värkkää päätoimisesti Harley Davidson -merkkisiä moottoripyöriä. On ruuvannut näitä vehkeitä kauemmin kuin moni tällä forumilla kirjoittaneista on tiennyt harrikoiden olemassaolosta...
- helppoheikki
Osaiskos joku suositella korjaamoa... Pyörä on evo ja homma olisi:
-nokan ja nostajien vaihto,
-pyttyjen poraus ja uuden männät,
-mahdollisesti kansien porttaus.
Alunperin oli tarkoitus vaihtaa pyttyjen pohjatiivisteet, mutta homma alkoi paisumaan niin, että taitaapi olla parempi antaa työt ammattilaiselle... Ja nyt siis olisi tuo ammattilainen haussa.
Onko jengillä kokemuksia tästä A-moottorista? Entäpä muista pääkaupunkiseudun korjaamoista? Itse olen joskus käyttänyt Vision Cycleä, mutta nyt hoghuusin aikaan tuo vähän arveluttaa...
-nokan ja nostajien vaihto,
-pyttyjen poraus ja uuden männät,
-mahdollisesti kansien porttaus.
Alunperin oli tarkoitus vaihtaa pyttyjen pohjatiivisteet, mutta homma alkoi paisumaan niin, että taitaapi olla parempi antaa työt ammattilaiselle... Ja nyt siis olisi tuo ammattilainen haussa.
Onko jengillä kokemuksia tästä A-moottorista? Entäpä muista pääkaupunkiseudun korjaamoista? Itse olen joskus käyttänyt Vision Cycleä, mutta nyt hoghuusin aikaan tuo vähän arveluttaa...
-
Lapiolalli
- helppoheikki