Omituista lukottelua

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

juksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja juksa »

Kyllä tämä "myynti-osto-vaihto osasto" saisi pysyä entisellään ja yrittäjä pohjalta toimivat voivat nytkin laittaa linkkeihin omat linkkinsä.
Itse käytän linkkejä usein.
Tämä on minun mielestäni palvellut ihan hyvin esim. jos jokin osa tulee uudelleen tarpeelliseksi jollekin toiselle.

Pitäisikö sitten olla erillinen kauppaosio ammattilaisille?
Minun mielestä sekin on OK. Siellä kauppiaat voisivat esim. mainostaa uutuuksia ja tarjouksia ym. Viisaammat päättäisi, että peritäänkö palvelusta jotain yrittäjiltä.
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

smuige kirjoitti: No sitten voi asiasta tehdä omat johtopäätöksensä.
Huomio myös se, että ODssa on myös kaupallisia mainoksia! 8O Täällä ei. Näin ainakin toistaiseksi.

Eiköhän tuo myyntipalsta ole edelleenkin tarkoitettu pääasiassa jäsenten ja harrastajien muutamien ylimääräisten osien kaupitteluun eikä lähes ammatikseen osakauppaa harrastavien taikka firmojen myyntikanavaksi.

Vai olenko käsittänyt asian väärin?
Olen itsekin käsittänyt tämän asian täysin samoin kuin Smuige!

Ja kyllä sinä hra D. varmasti tiedät/tajuat, mistä tässä koko keskustelussa on kyse - myönnä pois vaan :?
Dahlton

Viesti Kirjoittaja Dahlton »

No jos on monta projektia niin sehän tarkkoittaa sitten että on paljon ylimääräisiä osia....

KUKA päättää sitten kuka saa myydä mitä ilman ruikutusta?
hupeli

Viesti Kirjoittaja hupeli »

Saattaa olla et 3792 tai 3 jäsentä on sitä mieltä et ei vois vähempää kiinnostaa.
Dahlton

Mitä vikaa siinä on sitten JOS mä kaupittelen muitten tavaroita???

Täällä foorumilla on muitakin joka tekee samaa VAI???

http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=21966
smuige
Viesti:

Viesti Kirjoittaja smuige »

Dahlton kirjoitti:Mitä vikaa siinä on sitten JOS mä kaupittelen muitten tavaroita???
Täällä foorumilla on muitakin joka tekee samaa VAI???

http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=21966
???????
Nyt ilmeisesti joku tarvitsee hieman lukutaitoa... :wink:
Oliskohan kyseessä HIEMAN ERI ASIA.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Auttakaapa miestä 8)

Ettei mene kinasteluksi ja kiukutteluksi tämäkin niin Jussi taikka Vallu vois varoittaa lukituksesta :P
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Evo Chopper

Viesti Kirjoittaja Evo Chopper »

Dahlton kirjoitti:Mitä vikaa siinä on sitten JOS mä kaupittelen muitten tavaroita???
JOS TÄMÄ EI OLE TROKARIN MÄÄRITELMÄ NIIN MIKÄ SITTEN??? :x

Kyllä nyt ylläpidolla ja muilla valtaapitävillä HDCF-pomoilla on mietittävää, että saadaan tolkku tähän yksityiset / ammattikaupittelijat meininkiin :!:
Dahlton

Evo Chopper kirjoitti:
JOS TÄMÄ EI OLE TROKARIN MÄÄRITELMÄ NIIN MIKÄ SITTEN??? :x

Kyllä nyt ylläpidolla ja muilla valtaapitävillä HDCF-pomoilla on mietittävää, että saadaan tolkku tähän yksityiset / ammattikaupittelijat meininkiin :!:

Siinähän lukee JOS. ei se että myyn.
issakka

Viesti Kirjoittaja issakka »

Öh.

Minä kun en oikeestaan osta, enkä myy,,, enkä enää varastelekkaan.. niin jotenkin tuntuu että onkohan tässä tullut jotenkin kärpäsestä härkänen.
8O

Ei tuolta myyntipalstalta kovin suuria löytöjä ole minun kohdalle sattunut. Tuntuupa joskus että on vähän överihintaakin,,,, niinkuin näin köyhästä.

Mutta eihän siitä kannata hernettä vetää nenään, jos homma haisee ammattimaiselta. Ilmojen jättötapa on joskus vajaavainen, sen olen huomannut, mutta sekään ei ole mikään suuri asia.

Nyt näyttää että äijät rupee kohta "juuupas, eipäs" -leikkiin...
883c

Viesti Kirjoittaja 883c »

issakka kirjoitti:Öh.
jotenkin tuntuu että onkohan tässä tullut jotenkin kärpäsestä härkänen.
8O
eikö tuonne voisi lisätä Yritykset ilmoittaa tai Yritykset myy osion
sitä ei sitten tarvitsisi kenenkään lukea jos ei tavaraa tahdo ostaa...

mun mielestä kyllä pitäisi kaikkien saada ilmoitella riippumatta siitä on y-tunnus vai ei

miksi pitäisi ajaa ilmoitukset johonkin keltaiseen pörssiin kun kysyntä ja tarjonta voisi vastata omalla palstallakin?
XL Sportster Custom 883/1200 2005
FLSTC Heritage Softail Classic 1993
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Moro,

Eiköhän se ole ihan sama kuka myy ja mitä myy kunhan ne ilmoitukset pysyy aisiallisina.
Ja asiallista ainaskin minusta olisi että ilmoituksessa selviää mistä on kaupan ja mihin hintaan, lisätietoja voi löytyä sitten jonkin linkin takaa. Ei siis niin, että "kauppias" vaan tumppaa ilmoitukseen linkin omille sivuilleen.
Eikös tämä ollut se ongelma? Ainaskin joskus... :roll:

Affe
PÄKÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PÄKÄ »

OT :)
nyt on oiva tilaisuus myydä ylimääräiset tavarat suoraan ostajille, kts. swappeja tiedossa aihetta (en osaa linkitää tähän....)
on tulossa Walkka ja Turku swappeja.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tätä yrityksille varattua myyntiosiota olen tänne yrittänyt ehdottaa jo useasti. Kyse ei ole kuitenkaan siitä että sillä "rankaistaisiin" yritystoimintaa harjoittavia tahoja vaan että heille tarjottaisiin jotain ekstraa.

Eli pientä supportmaksua vastaan voisi saada esimerkiksi seuraavia etuja:
  • Kauppiaiden oma foorumi jonne muilla ei ole kirjoitusoikeutta - tämä takaa sen että ilmoitukset pysyvät näkyvillä pidempään koska ilmoittajia on vähemmän.
  • Kenties pieni mainosbanneri foorumin etusivulle.
  • Mainos omien viestien allekirjoitukseen - samalla nimimerkillä voi siis osallistua myös muuhun keskusteluun.
En varmaksi osaa sanoa, mutta uskon että tätä palstaa lukee moni yrittäjä jotka mielellään mainostaisivat tuotteitaan ja palvelujaan täällä - onhan HDCF:n foorumi kuitenkin maan kattavin media tarkasti valikoituun asiakasryhmään. Moni liike ei vaan viitsi häveliäisyyssyistä laittaa ilmoitusta tarjoustuotteista tänne, nähtiinhän se minkälainen meteli nousi kun JepJep ilmoitti jakavansa muutaman ilmaisen t-paidan :twisted: ...
jussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jussi »

Tuskin tämä eipäs juupas vänkäys asiaa ratkaisee, saattaa vain lopettaa keskustelun lyhyeen. Koitetaan nyt toistaiseksi tulla toimeen nykyisellä kuviolla ja pidetään mielessä foorumin nykyiset säännöt.

Ehdotuksia kauppapaikan muutoksista, kuten yritysten omasta myyntiosiosta, on tehnyt useampikin käyttäjä ja kuten pariinkin otteeseen sanoin, asia on työn alla. Tarkoitus on löytää ratkaisu, josta on hyötyä sekä foorumia käyttäville jäsenille että meille palveluitaan tarjoaville yrityksille. Kenelläkään tuskin on mitään hyviä tarjouksia tai lisäinfoa vastaan.

Otetaan hiukan rennommin siihen asti että saamme hommat eteenpäin. Ylläpitö yrittää pitää nykyisen kuvion kuosissaan.

Ai niin, huomenna sitten Yyteriin.
Life Member
Vastaa Viestiin