"Vahinkokorvausneuvottelu" alkamassa vakuutusyhtiön kanssa.
Tarkoituksena pyytää kertakorvaus ja tehdä tarvittavat hankinnat ja korjaukset itse tulevan talven aikana, korjausarvion tekee diileri.
Haluaisin kuulla kommentteja vastaavista tapauksista: mitä ongelmia, korvauksen suuruus verrattuna korjausarvioon yms.
Jos saan kertakorvauksen, niin voinko pitää vaurioituneet osat itse vai tuleeko niistä v-yhtiön omaisuutta?
Kertakorvaus?
Re: Kertakorvaus?
Itse sain pitää vaurioituneet osat kertakorvauksessa, romuahan ne ovat ainakin paperilla.Tossu kirjoitti: Jos saan kertakorvauksen, niin voinko pitää vaurioituneet osat itse vai tuleeko niistä v-yhtiön omaisuutta?
- Choppers_forever
Autopuolelta:
Otin kertakorvauksen ja se oli n. puolet ammattiliikkeen korvausvaatimuksesta. Korvaushetkellä ei kannata ottaa ensimmäistä tarjousta vaan sitä voi tingata tunninkin. Siihen kannattaa varata osa-arvio ja korjausarviot. Kaikki osat ja koko laitteen saat pitääö itse. Siksi sen nimi on kertakorvaus. Vakuutusyhtiö putsaa kätensä jutusta ja se keissi siirtyy mappi Ö:hön.
CF
Otin kertakorvauksen ja se oli n. puolet ammattiliikkeen korvausvaatimuksesta. Korvaushetkellä ei kannata ottaa ensimmäistä tarjousta vaan sitä voi tingata tunninkin. Siihen kannattaa varata osa-arvio ja korjausarviot. Kaikki osat ja koko laitteen saat pitääö itse. Siksi sen nimi on kertakorvaus. Vakuutusyhtiö putsaa kätensä jutusta ja se keissi siirtyy mappi Ö:hön.
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
-
Dnepr-pilot