Jesh. Paljon vastauksia ja sillä tavalla. Oikeastaan koko kysymys oli vain osittain kysymys, sillä kuten joku sanoikin niin googlaamallahan luettavaa löytyy ja mielipiteitä on monia. Ja lueskeltua on jo paljolti tullutkin. Varsinaista kysymystä suurempi pointti oli päästä kertomaan jonnekin asiasta, kun niin perkuleen innoissaan olin ja olen.
Noista pyöristä ainoa minkä voi varmaksi sanoa, niin muutaman tuopin jälkeen sanan sportster kirjoittaminen oikein on jonninmoinen haaste. Tässä sitä nyt vaan sitten pitää miettiä kauanko pyörylää malttaisi odotella. Käytetyn kun saisi nopeasti.
Uusi korti, uusi mies, uusi pyörä!
- Mopopoika -65
- Viesti:
Ei se meinaa monen vuoden jälkeen aina onnistua selvinpäinkäänZivago kirjoitti: muutaman tuopin jälkeen sanan sportster kirjoittaminen oikein on jonninmoinen haaste.
Jos löytyy kohtuullisen vähän ajettu ja valmiiksi mieleiseksi muutettu käytetty, niin osta se. Säästät kummasti rahaa siihen kaljan juontiinZivago kirjoitti: Tässä sitä nyt vaan sitten pitää miettiä kauanko pyörylää malttaisi odotella. Käytetyn kun saisi nopeasti.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Hae hyvä mies tuo Veli-Pekan pyörä pois http://www.nettimoto.com/501490Zivago kirjoitti: pitää miettiä kauanko pyörylää malttaisi odotella. Käytetyn kun saisi nopeasti.
Uusi ryssimätön peli ja käteisostajalle tinkivaraa hinnassa vaikka kuinka, jos hankintahintaan (1 pizza) vertaa
Keskustelua aiheesta:
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=21522
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Hah, enpä tajunnutkaan. Ihmettelin nimittäin nettimotoa joskus selatessa, että onpa todella vähien kilometrien jälkeen laitettu myyntiin.Joe Cool kirjoitti:Hae hyvä mies tuo Veli-Pekan pyörä pois http://www.nettimoto.com/501490Zivago kirjoitti: pitää miettiä kauanko pyörylää malttaisi odotella. Käytetyn kun saisi nopeasti.
Uusi ryssimätön peli ja käteisostajalle tinkivaraa hinnassa vaikka kuinka, jos hankintahintaan (1 pizza) vertaa![]()
Re: Uusi korti, uusi mies, uusi pyörä!
Ihan nyt vaan selvyyden vuoksi: Jos joku tulevaisuudessa kysyy esimerkiksi neuvoa Sportster enskaketjun kireyteen tai Sportster venttiilien säätöön, niin todennäköisyys sille että kysyjä kysyy raitiovaunun korjausohjeita on aika häviävän pieni, kyseessä on kuitenkin Harley-Davidson merkkifoorumi. Eli pääkaupunkiseutulaisille ja muillekkin näppärille tiedoksi; alkaa käymään jo vähän vanhaks toi Sportster on raitiovaunu-juttu, joten sitä on aika turha kirjottaa joka viestiin. Ja jos puuttuu mielikuvitusta itse keksimään mitä kysyjä tarkoittaa nii tässä vastaus: kysyjä tarkoittaa Sportsteria!Henkipatto kirjoitti: Vai on ne Espoossa alkaneet antamaan moottoripyöräkoulutusta
Sportster!?!?! Minä kun olen ollut siinä luulossa,että Sportster kulkee kiskoja pitkin...
Kirjotan tähän vielä kerran Sportster niin löytyy varmasti haullakin
Re: Uusi korti, uusi mies, uusi pyörä!
Totta puhut, seuraavan tällaisen sutkauksen jälkeen on vaarana, että ylläpito siirtää keskustelun HD-aiheisia vitsejä tähän threadiinSam01 kirjoitti:[alkaa käymään jo vähän vanhaks toi Sportster on raitiovaunu-juttu
alle
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ou jea. Eilen tuli kaupat tehtyä ja uuden uutukaisella putputtimella sai ajella mökkeilemään. Mitä tässä voi sanoa, tuntuu hienolta mutta toisaalta ei kai tätä vielä ole oikein tajunnutkaan 
Kyseessä on siis musta-oranssi Sportster Nightster. Aurinkokin näyttää paistavan joten arvannenpa mitä tänään teen.
Kyseessä on siis musta-oranssi Sportster Nightster. Aurinkokin näyttää paistavan joten arvannenpa mitä tänään teen.