Pinnoittamattomia vannekehiä
Pinnoittamattomia vannekehiä
Heps, onkos kelleen sattunut silmään pinnoittamattomia vannekehiä 16x3 tai 16x3,5 koossa ! siis tarvis oli maalattavalle vannekehälle.
- j o n i -
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Täältä löytyy - ovat vaan aika kalliita.
Mikset maalaa tavallista kromattua kehää? Niitä saa edullisesti uutena tai käytettynä. Hiekkapuhallus karhentaa pinnan sopivasti että maali tarttuu siihen. Ainakin pulverimaalaus on kestänyt oikein hyvin.
Mikset maalaa tavallista kromattua kehää? Niitä saa edullisesti uutena tai käytettynä. Hiekkapuhallus karhentaa pinnan sopivasti että maali tarttuu siihen. Ainakin pulverimaalaus on kestänyt oikein hyvin.
Kaikki romaamot ei tee. Treelta katsottuna lähimmät poistajat olis kuulema Tku tai Kellokoski tai Pori. Riippunee siitä, mistä lafkasta kysyy, näköjään. Sit tähän tulis tietty se maalaus päälle. Itse laskin järkevämmäksi viedä puh-maal.Lawless kirjoitti:Hemulin neuvo on hyvä, tai jos on kromaamo lähistöllä, upotus happoaltaaseen ja vanha pinnoitus (kromi) on muisto vain
Tietty, jos tykkää ite lutrata, ei pitäis olla vaikeeta.
Jumpe
Joo ja jos kirjoittaa täältä itäiseltärajaseudulta, ei kyllä löydä, kuin sinkittämön ja senkin savosta... eikös suolahapollakin tuo kromi lähtisi, mutta ei viitsi käydä käryttämään ! Hiekkapuhallus voisi olla hyvä vaihtoehto enne pulverimaalausta, mutta eipä taida pulveripinnan tekijääkään löytyä täältä !
Sporttu olin yhteydessä !
- j o n i -
Sporttu olin yhteydessä !
- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
Oli joskus juttua kromin poistosta kotikonstein. Toi toimii oikeesti, tosin vanha kunnon sprigerikeulan kromi oli aika paljon tiukemmassa kuin taiwan kromi. Ei vaadi happoja
Ja tietenkin aina tälläiset hommat omalla vastuulla...
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=11452
http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?t=11452
Mopopoika