Eräs ystäväni vaihtoi Girl friend 1.0 ohjelman Wife 1.0 ohjelmaan ja huomasi että se alkoi poikia pieniä apuohjelmia jotka kuluttivat muistikapasiteettia, ilmiöstä ei mainittu tuoteselosteessa.
Wife 1.0 asennuttaa itsensä järjestelmän lataukseen mistä se alkaa valvoa muita toimintoja.
Ystäväni on huomannut että esimerkiksi Poker Night 10.3 ja Beer Bash 2.5 ohjelmia ei voi enää ajaa, ne jumittavat järjestelmän vaikka ennen ne toimivat hienosti.
Päätin välttää ongelmia ja pysyin Girl friend 1.0 ohjemassa. Tällöinkin minulle aiheutui kosolti päänvaivaa. Esim. Girl Friend 1.0:n purkuohjelma ei toimi oikein hyvin sillä se jättää ei-toivottuja jälkiä sovellutuksesta järjestelmään.
Mikä vielä pahempaa, kaikki Girl Friend versiot putkauttavat alituisesti esiin pieniä kiusallisia sanomia mm. tyttöystävän eduista ja paremmuudesta vaimoon nähden.
Softa ongelmia
Re: Softa ongelmia
Asiaa.rami kirjoitti:...Päätin välttää ongelmia ja pysyin Girl friend 1.0 ohjemassa...
Nimim. "14 vuotta avoliitossa"
Re: Softa ongelmia
Apuohjelmia poikii kuitenkin..hemuli kirjoitti:Asiaa.rami kirjoitti:...Päätin välttää ongelmia ja pysyin Girl friend 1.0 ohjemassa...
Nimim. "14 vuotta avoliitossa"
Ehkä ongelma onkin tässä father 1.0 softassa joka asentui mullakin huomaamattomasti? Joissain tapauksissa kuulemma jopa käyttäjän tietämättä.
Ei saa sekottaa
menee muutenkin oma keskusyksikkö sekaisin kun "elämäni nainen" softaversio 28.x.?. on jo päivittynyt tuohon edellä mainittuu Wife 1.0. ohjelmaan, ja nyt on vielä apuohjelma tuotekehitys puol välissä.
Jo tässä vaiheessa tätä apuohjelman beta prototyyppiä, olen huomattu että ennen lopullista downloadia pitää hankkia kaikkee lisä hardwarea. Täytyy vain toivoo että ei kauheen buginen softa tulis, ni jäis jotain aikaa harrastuksillekkin.
Jo tässä vaiheessa tätä apuohjelman beta prototyyppiä, olen huomattu että ennen lopullista downloadia pitää hankkia kaikkee lisä hardwarea. Täytyy vain toivoo että ei kauheen buginen softa tulis, ni jäis jotain aikaa harrastuksillekkin.
- Choppers_forever
Tuntus helpommalta kun pitää vaan sen Girl-friend 1.0 softan, meinaan jos tulee jotain ohjelmallista vikaa niin on helpompi päivittää Girl-Friend 2.0 softaan. No eipä tuo 1.0 softakaan ole kaatuillut 
Nimittäin päivitin joskus aikoinaan sen Girl-friend 1.0 softan Wife 1.0 softaan ja se perskeles kaatu
Nimittäin päivitin joskus aikoinaan sen Girl-friend 1.0 softan Wife 1.0 softaan ja se perskeles kaatu
Viimeksi muokannut pyjis, 12:14 21.08.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Mulla Wife 1.0 tuli bugiseksi ja alkoi näkymään joillekin käyttäjille Girl Friend x.x:nä. Joten poistatin sen niin että Father 3.0 säilyi puolella teholla.
Toisin Wife 1.0 poisto tuli kalliiksi, koska halusin säilyttää myös House 1.0:n.
Nyt olen ajanut Girl Friend:in eri versioita vaihtelevalla menestyksellä
Choppers_forever:lle tossa tilanteessa kun on jo Father 1.0 niin on ihan hyvä päivittää Girl Fried Wife 1.0:aan. Onnea!
Toisin Wife 1.0 poisto tuli kalliiksi, koska halusin säilyttää myös House 1.0:n.
Nyt olen ajanut Girl Friend:in eri versioita vaihtelevalla menestyksellä
Choppers_forever:lle tossa tilanteessa kun on jo Father 1.0 niin on ihan hyvä päivittää Girl Fried Wife 1.0:aan. Onnea!
Mopopoika