Satulaa etsimässä

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
mikira
Viesti:

Satulaa etsimässä

Viesti Kirjoittaja mikira »

Omaan -02 dynaan pitäisi saada toisenlainen penkki ihan vain ulkomuodon vuoksi. Vakio penkkiähän voisi tietysti muokata mutta nämä kokeilut eivät aina ole olleet onnistuneita, joten voisin tällä kertaa uhrautua ostaa uudenlaisen.

Kyselenkin olisiko jollain suositella joitain tiettyjä penkkijä joilla voisi kaksi päällä puskea kilometrejä ilman pehvan puutumista. Jotenkin tuo dyna low riderin penkki voisi tulla kyseeseen tai sitten ihan joku oikea tarvikekkin.
winnetou
Viesti:

dynan jakkara

Viesti Kirjoittaja winnetou »

ainakaan Badlanderia en suosittele matka-ajoon kaksi päällä, sen verran napinaa on tullut "tarakalta" jo 60km ajon jälkeen että ite ruuvvaan orkkisjakkaran kiinni aina kun pirttihirmu on kyydissä.. CCI:n kataloogissa, olisko ollu 2001 oli sellane penkin takaosan päälle laitettava, vähän satulalaukkuja muistuttava tsydeemi, jolla penkki leveni huomattavasti.. ruma ku ruttonen Ritva, mutta se on "hetipois" perillä... sitä olen ite miettiny, tosin helppo tehdä itekkin.. tai siis emännän.. :wink:
"Don´t tell me, show me..."
pannu-52

Viesti Kirjoittaja pannu-52 »

Moro sano poro!

Soita Paul Koxille jenkkeihin, ni se tekee sun satulanpohjasta loput. Kuviot menee mikä tahansa. Tekee mm. Choppers incin penkit. Hintapuoli oli vaan reilut 700-800 USD. aika kallis sanoosin...Joo...Lasikuitumattoa ja hartsia ja jätesäkki alle tiukasti. Siitä se lähtöö.
:wink: :wink:
Pannu-52
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Mutta badlander + kottikärryn sisäkumi on toimiva systeemi, kokemusta on... Itsellä etuosasta ja emännällä takaosasta sisäkumilla. Itse pidän kovasta satulasta, joten mulle tuo oli ok ja emäntäkin alkoi pitämään takana matkustamisesta (suorastaan liikaakin) kun tuo sisäkumi keksittiin ottaa pehmusteeksi (kannattaa kuunnella chopper-miesten juttuja). Ja jos ulkonäkökysymykset painaa, niin badlander on mielestäni onnistuneimpia satuloita mitä olen nähnyt, ainakin Dyna- ja Softail-versiot.

Tai sitten yksi harvoin dynassa nähty olisi soolosatula mallia 1925 + emännälle oma sokeripala. Kiinnityksethän näihin saa tehdä itse... Sokeripalasta kun tekisi vielä irrotettavan, niin sittenhän systeemi voisi olla aikasta mainio. Siis jos pitää tuollaisesta vanhanmallisesta satulasta, itse ajelin viime kesän le peran "fillarinsatulalla" ja tuo ainakaan ei ollut hyvä (evo-softailissa), mutta ensi kesäksi ajattelin vaihtaa tuohon aitoon 1925-malliseen satulaan.
Vastaa Viestiin