Joo kaikki tyylillään tietty, kunhan vaan omaa silmää miellyttää se riittää, enkä ottanu tolla kommentillani kantaa kuvassa olevaan laitteeseen vaan ihan omana yleisenä mielipiteenä. Sitä vaan joskus näkee sportstereita joista on yritetty tehdä big twinejä (sportti halvempi eikä oo ollu varaa siihen bigtwiniin jota ois halunnu) ja se on vannoutuneelle sportsterimiehelle lähellä pyhäinhäväistystäTicu kirjoitti:Niin, "puolustukseksi"pitää sanoa, että minusta pyörän pitää muistuttaa / sopia omistajalleen, eikä noudattaa liikaa sitä valmista puolivalmiste -linjaa, joka tehtaasta lähtee ulos. Kun ei itsekään ole sporttinen, niin ei kai pyöränkään tarvii olla
? Eli pyörä omistajansa mukaan, toinen ei oikein voi sanoa, mikä toiselle sopii.
Ja hei, eikös nää hoodeet ole nimenomaan customoinnin ihmeitä, ei kahta samanlaista pyörää
Fatbob tankki Sportster
^ Näinhän se menee, kuten sanoit, jokainen taplaa tyylillään
Ja mielipidehän saa toki myös jokaisella olla omansa. Eikä ole kovin tarkoituksenmukaista toisen mielipiteestä ihan pienestä syystä herneitä henkimeen nykäistä
EDIT: piti vielä täsmentää viimeistä lausettani, ettei tulisi väärinkäsityksiä, että tarkoitin, etten itse hermostu, vaikka kaikki ei aina tykkääkään saman tyylisestä pyörästä kuin minä
Ja mielipidehän saa toki myös jokaisella olla omansa. Eikä ole kovin tarkoituksenmukaista toisen mielipiteestä ihan pienestä syystä herneitä henkimeen nykäistä
EDIT: piti vielä täsmentää viimeistä lausettani, ettei tulisi väärinkäsityksiä, että tarkoitin, etten itse hermostu, vaikka kaikki ei aina tykkääkään saman tyylisestä pyörästä kuin minä
Viimeksi muokannut TipiL, 16:02 17.08.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo ja minun tarpeisiin tuo alkuperäinen tankki on aivan liian pieni
muutenhan se on helkkarin hieno
ei vaan mahdu tarpeeksi bensaa... ku tulee mentyä sellaisia reittejä missä ei aina saa tavaraa tankkiin.... mutta kyllähän sen pyörän pitää leventyä kans eikä vaan tankki
tuo on muuten eka H-D mulle ja kova on into päästä talvella rakentaan jotain siihen
ja on nyt itelläki leviä olo 
Urheilupyörästä voi rakentaa vielä sportimman jos vain omaaSam01 kirjoitti:Mun mielestä paras tapa pilata hieno urheilupyörä on pultata siihen rumat ja huonosti istuvat möhkötankit!
näkemystä.
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=500439
En tunne ,enkä tiedä rakentajaa,kävin vaan katsomassa näitä
fatbob virityksiä nettimotossa .
t.vellu
Re: Fatbob tankki Sportster
Sportster muuten kulkee sähköllä, ainakin Stadissa...Jani80 kirjoitti:eli onko kukaan laittanu 5gal tankkeja Sportster? ite aattelin laittaa mutta onkohan liian leveän näköinen vakio Sportster? tyhmä kysymys tiiän sen
Alkuperäinen Sportster tankkihan taitaa olla 2,25 gallonaa ja niihin saa King Sportster tankkeja 3,1 ja toisiin vuosimalleihin jopa 3,25 gallonaa vuosimallista riippuen. Riittääkö?
Vai onkos näissä uudemmissa peleissa ollut myös tuota isompaa tankkimallia vakiona?
Ja sittenhän olis peltiseppäratkaisu ja tehdä siitä pienemmästä Sportin tankista 5 gallonainen
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Re: Fatbob tankki Sportster
Taitaa olla sportin tankin vakiokoko vuosimallista -97 (?) lähtien.smuige kirjoitti:...toisiin vuosimalleihin jopa 3,25 gallonaa vuosimallista riippuen....
-
delkron 15
nettimoto?
Ticu kirjoitti:Minusta kaavailemasi yhdistelmä on nätti kuin sika pienenä... tosin taidan olla hiukan jäävi sanomaan mitään...![]()
Tässä yksi esimerkki toteutuksesta:
Tässä sama suorempaan ylhäältä:
Ja sitten vielä koko mopo sivulta:
Kait??
Kyseessä siis Sporsterista Hugger malli varustettuna fatbobin tankilla. Leveä stonga taitaa olla vakio tässä mallissa, luulisin, en tiedä, joten vahvistakoon tai korjatkoon viisaammat jotka tietää.
Re: nettimoto?
Siis tarkoititko, onko ko kuvat nettimotossa myynnissä olevasta moposta?delkron 15 kirjoitti: Kait??
Siihen kysymykseen vastaus on ei, eli mopo on ihan allekirjoittaneen oma, eikä se ole myytävänä
Kunhan esimerkin vuoksi alkuperäiselle keskustelun aloittajalle laitoin kuvat malliksi, miltä se fatbobin tankki näyttää sporsterissa.
No ei nyt sentään. Sportstereissa on käytetty sellaista kapeaa "buckhorn" -mallista tankoa tai sitten suorempaa kapeaa mutta ei ikinä tuollaisia auransarvia. Kyllä ne on joku siihen ihan itse laittanut jälkeenpäin.Ticu kirjoitti:...Kyseessä siis Sporsterista Hugger malli varustettuna fatbobin tankilla. Leveä stonga taitaa olla vakio tässä mallissa...
Kiitos kun oikaisit virheellisen oletukseni!hemuli kirjoitti:No ei nyt sentään. Sportstereissa on käytetty sellaista kapeaa "buckhorn" -mallista tankoa tai sitten suorempaa kapeaa mutta ei ikinä tuollaisia auransarvia. Kyllä ne on joku siihen ihan itse laittanut jälkeenpäin.Ticu kirjoitti:...Kyseessä siis Sporsterista Hugger malli varustettuna fatbobin tankilla. Leveä stonga taitaa olla vakio tässä mallissa...
Tunnusta tyhmyyteni: en oikein ole perillä näistä mikä on vakio ja mikä laiteltu... olen vielä aivan noviisi