tuplatulpat pannuun.

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Pedu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pedu »

Mulla olisi myynnissö DYNATEK mustat tuplapuolat pannusta kärjelliseen jäi yli kun vaihdoin kärjettömän (myyty puolat ja jakaja)
Viimeksi muokannut Pedu, 17:53 17.08.2007.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Sepixlh kirjoitti:
Hessu kirjoitti:
Pörre kirjoitti:mikäs kärjetön kannatais hankkia jos sen nyt sit hankin? tota holkittamista voisin kokeilla viellä tänä kesänä.
´

Ei mitään! Ne on kaikki ihan yhtä paskoja. Hyvin pelaa aikansa. Se aika on vaan melko lyhyt. Ja se kun halvaantuu, niin homma on kerta heitolla sit siinä.
Yhtään halvaantunutta elektronista ei ole vielä tullut vastaan 8O
Hessu kirjoitti: Homman saa pelaamaan kyllä perinteiselläkin menetelmällä. On vaan työläämpää.

Tästä olen samaa mieltä, mutta singlefire ominaisuutta tuolla ei saa jos ei tee jakajaa itse
Eihän niitä vastaan tuukaan, kun ne on yleensä heitetty rodariin.

Emmä kyl tarkottanukkaan että tosta sellasenaan tulis singlefire. Se vanhin konsti on kai tehdä tuplakärjillä.
Onhan niitä muitakin. Vielä työläämpiä. Ei niistä sen enempää.

Ja tohon elektronisten kestävyyden eipäs/juupas juttuun en TAAS ala. Vanhan kertausta...
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

Buluttaja kirjoitti:Vai on kärjettömät sytkät paskoja..Huonoja kokemuksia? :lol: Ei itellä ainakaan ole mitään ongelmia ollut dyna2000-sytkän kanssa jonka laitoin tehtaan kärjettömän sytkän tilalle shoveliin ja sillä on ajettu muutakin kuin nakkikioskia ympäri. Loppui nykimiset,pintakaasullakin pystyi ajamaan,lähti paremmin käymäänkin.. Nuo varmaan singlefire-systeemin ansiota.Extrana kiekkarajoitinta yms. tarpeellista ja tarpeetonta "herkkua" Siitä en sitten tiedä millaisia kärjettömiä sytkiä pannuun sitten saa?
pannuun on pikkuisen hankalaampaa toi hyvän kärjettömän sytkän iskeminen ku tos on sytkäkilkkeet (jakaja) vähän erilailla ku shovelis... on kaverillakin pannuun työstetty se dyna S sinne jakopäähän ja heitetty jakaja suohon, mut siihen en ala.
-PANHEADS MC-
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Tätä ovat muutamat kehuneet, tuttavapiirissä muutamia. Ainoastaan yhdestä mennyt jakajan akselin päästä hammasratas sileeksi -> otettu alkuperäisestä "uusi" tilalle.
http://www.malloryperformance.com/pdf/556.pdf
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Hessu
Viesti:

JiiVee kirjoitti:Tätä ovat muutamat kehuneet, tuttavapiirissä muutamia. Ainoastaan yhdestä mennyt jakajan akselin päästä hammasratas sileeksi -> otettu alkuperäisestä "uusi" tilalle.
Mutku, toikin on vaan kärjetön. Ennakonsäätö hoituu ihan mekaanisesti edelleen. Ja yks tommonen hyyty lähipiirissä alku kesällä. Vajaan kuukauden käytön jälkeen.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Hessu kirjoitti:
JiiVee kirjoitti:Tätä ovat muutamat kehuneet, tuttavapiirissä muutamia. Ainoastaan yhdestä mennyt jakajan akselin päästä hammasratas sileeksi -> otettu alkuperäisestä "uusi" tilalle.
...Ennakonsäätö hoituu ihan mekaanisesti edelleen...
se on kyllä totta... :oops:
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Buluttaja

Viesti Kirjoittaja Buluttaja »

Juu,pannussa onkin erilainen systeemi,se on tosi,mutta jos en väärin muista niin niihin pannun jakajiin saa adapteria johon passaa vaiks just tuo mun mainitsema dyna2000 tai vastaava sytkämokkula.
Pedu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pedu »

Mulla on kanssa tuo malloryn kärjetön ja se on hyvä...
Pan58

Viesti Kirjoittaja Pan58 »

Mulla on ollut jo useamman vuoden Spyken elektroninen singlefire sytkä pannussa ( tuplatulppakannet ) . Spyke on yks niitä harvoja sytkiä , joka toimii pannussa jossa jakajan akseli pyörii eri suuntaan kuin tötteröshovelissa ja evossa . Tuplatulpilla saa ennakkoa siirtää n. 5 astetta myöhäsemmälle nopeamman palamistapahtuman vuoksi ( omassa mopossa 30 astetta kokonaisennakko ) .
Hessu
Viesti:

Joo, mullakin oli tollanen Spyke, tai oikeastaan Powerarc. Sama tuote. Spyke on vaan tuotemerkki. Kolme vai neljä vuotta ja kaput.
Kaverilla samassa ajassa meni niitä kaks.
Täytyy myöntää että hienosti toimii sen ajan, kun toimii. En tiedä sit johtuuko tarkasta ja varmasta kipinästä vai siitä että läväyttää montä kipinää peräjälkeen.

Mutta niinkuin aikaisemmin kirjotin, minusta hinta/kilometri ei ole kohdallaan.

Ehkä mä ja mun kaikki kaverit on vaan poikkeuksellisen huonoja näiden sähköjen kanssa.
No, tää kaks näitä hajottanu on kyllä ihan elektroniikka-asentaja...
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Jos laittaisi vaikka tämmöisen... kuten URAL merkkisessä kulkimessa joku sanoi että on "ydinhyökkäyksen" kestävä.
Tuossa keskellä oleva prikka jossa on nuo ulokkeet määräävät sytytyshetken
eli kun tässä itäpyörässä on 90º boxeri ja sytytys 180º välein.
Uusi prikka niin homma toimii myös 45º V2 moottorissa.
Kuva

KUVAN Copyright:©Jussi Hehku MC
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
jamba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jamba »

Pedu kirjoitti:Mulla on kanssa tuo malloryn kärjetön ja se on hyvä...
Ei ongelmia mullakaan, -suosittelen :D
Vastaa Viestiin