Ajattelin vaan laittaa tiedoksi muutamia asioita, jotka selvittänevät miksi mua ei oo näkyny viikko tapaamisissa ja muutenki tätä hiljais eloa.
No ensiksikin, muutin elokuun alussa Uimaharjuun, eli päärallin aikaan mulla oli jo entinen talo myyty ja uus ostettu. Samoin elokuun alussa aloitin koulunkäynnin, eli musta tuli "kiltti koululainen" Iisalmen aikuiskoulutuskeskukseen, toivon mukaan vuoden alussa taskussa on linja-autokortti. Tätä kirjoittaessa oon jo suorittanu neljänneksen eli kuorma-autokorttia varten kirjalliset.
Eli tässä on ollu aikalailla muutoksia omassa elämässä ja miettimistä muutakin kuin pääralli ja nää harrastushommat, toivottavasti ymmärrätte.
Anyway, niitä juttuja joita oli tarkotus tehdä tänä kesänä pitää siirtää ens kesään, mutta kyllä ne tehdään.
Käväisin siellä Norjassa, RTTAF oli jälleen oikein mukava ralli, pieni mutta erittäin hyvä henkinen ralli, suosittelen, vaikka sää ei tällä kertaa suosinutkaan, mutta eipä tuo näyttänyt haittaavan.
Harmi, ettei muita lähtenyt mukaan täältä meidän alueelta. No paikalla oli kyllä Antti ja Ake, he tulivat kierrellen muita reittejä, eikä sit kotimatkakaan tapahtunut yhtämatkaa.
Ehkä ensi kesänä saan jo mukaan muitakin lähtijöitä.
Pidetään aluepalaveri kun saan selväksi tuon koulun aikataulun, tässä vaiheessa se on muuttunut lähes päivittäin, ehkä ensi viikolla kun aloitetaan se linjuri opiskelu toden teolla tulee myös selkeä lukujärjestys.
Laitakaa muuten viestiä jos olette lähdössä pikkujouluun, jos vaikka saatais järkättyy yhteiskuljetus jollakin tavalla, itte yritän lähtee sinne mutta em. syystä oon vielä epävarma.
Hyvät ajokelit näytivät tänä vuonna tulevan näin elokuussa, onneksi olkoon heille joilla loma nyt vasta menossa, joten hyviä reissuja, turvallisesti, kaikille. CU on the road.
Zimi
ps. laitan uuden osoitteen tuonne jäsenille tarkoitettuun osioon, jos vaikka joku sattuis sitä joskus tarvitsemaan...