Kypärä lukkoon?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Ilkimys

maalaamalla

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Maalaa se kypärä mattamustalla ferrexillä (tai kiveniskemämassalla) ja pensselillä ja sotke sisäkaluihin jotain tummaa tekstiiliväriä niin eihän sitä kukaan varasta vaikka kuinka olisi tyrkyllä! 8O
jutaharri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jutaharri »

Tuntien oman kypärän käyttöhistorian, en koskisi siihen kuin turvahansikkaat suojana(ulkopuolinen). Kypärähupun käyttö kun unohtui heti alusta alkaen.
Kuka sitä nyt allerginen omille eritteille. :lol: :lol: :lol: :lol: .

En ole vielä kypärääni kummemmin lukinnut tai mukaan ottanut, jos kävelymieheksi muuttunut.

Jos sen joku nyysii kesken ajoreissun, saa päälleen pahimman mahdollisen kirouksen, jonka seurauksena pää mätänee alle aikayksikön. :) :(
milehigh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milehigh »

With adjustment from 7/8" to 1 1/4" diameter tubing such as engine guards. Clamps around frame tubes, saddlebag guards. Fits all models (except 04-later XL models.) 06-later Dyna®.

Minulla on -07 Sportster ja silloin sopii ainakin ohjaustankoon...
No niinhän tossa sanottiin... 8O
Sitä paitsi ne tarkotti sen olevan ruma siinä stongassa. :lol:
Kuva
Pukumies

Viesti Kirjoittaja Pukumies »

8O Ohjaustankoon??? Onko Sportster / tankosi minkä mallinen? Katselin tuota tuotetta ja yritin arpoa, että mihin kohtaan sen laittaisi -07 custom Sportster. Ei tunnu löytyvän paikkaa. Olis kuiteskin hyvä, jos sais kypärän pysymään paikallaan...

jensnu kirjoitti:Adventure Harley Davidsonin kotisivuilta löytyy kypärälukko:

H-D Chrome Universal Mount Helmet Lock:

http://www.hmhd.com/webstore/viewitemin ... &SKUQuals=

With adjustment from 7/8" to 1 1/4" diameter tubing such as engine guards. Clamps around frame tubes, saddlebag guards. Fits all models (except 04-later XL models.) 06-later Dyna®.

Minulla on -07 Sportster ja silloin sopii ainakin ohjaustankoon...
jensnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jensnu »

Orkkistanko vm-07 ja se oli ainoa paikka mihin sain sen kiinni.

Kuva löytyy:
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 321dm5.jpg
JN
Pukumies

Viesti Kirjoittaja Pukumies »

:? kiitos infosta (ja kuvallisesta sellaisesta), pitää uhrata toinenkin hetki tuon pohdiskeluun...

Paikallisessa kaupassa kertoivat, että jengi on laittanut noita lukkoja kiinni takakaatumarautoihin, mutta kun mulla sellasia omassa pyörässä ole - ainakaan toistaseksi - jos pelkän lukon takia, niin tulee varmaan aika hinnakas lukko :roll:
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

santtu kirjoitti:Mulla on kypärään kerran elokuvissakäynnin aikana kaadettu tuopillinen olutta. Ts. toivon, että se oli olutta...
Selvinnee mausta paitsi rallien lauantai-iltana...

Mulla kaikissa kypäröissä (4 kpl) kyllä metallilenkki josta saa kiinni jos tarvetta ilmenee.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

http://www.kryptonitelock.com/Products/ ... 1&pid=1132 Tällaista olen itse käyttänyt. Tuo nuppi vaijerin päässä mahtuu ujuttamalla aina jostain hihnan rakosesta, vaikkei olisi lisälenkkiäkään... En muista yhtään, mistä tuli joskus hankittua ja mitä maksoi, mutta lumilautojen lukoksi se tuli. Nykyään siis kypärälukkona, jos muistaa ottaa mukaan :D

Onko joltakin muuten kypärä varastettu pyörästä ilman lukkoa :?:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mulla on omassa mopossa toi alkuperäinen HD kypärälukko toisessa emäputkessa kiinni. Käytän silloin ku muistan :lol: Kyll se toimii vaikkakin on ruuveilla kiinni siinä, ehkäpä auttaa se ett o tasapää kanta joka lovette siten että saapi kiinni vaan ett saa auki ruuvarilla :D
mopo o -00 Sportster.

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Täälläpäin euroopaa oon nähny isommissa kaupungeissa noita kypärien katkottuja remmejä roikkumassa noissa lukoissa ilman kypärää, voi tietty olla että on jokin Italialainen muotivillitys. Mutta tuon takia pidän mukana kypärän kantokassia jos menee pitemmäksi aikaa hengailemaan kaupungille.
piese

Viesti Kirjoittaja piese »

Onneksi näillä perukoilla voi jättää avaimetkin paikoilleen :lol: ja jos tuon rautiksen tulille saa niin tarpeeseen menee :lol: :lol: :lol:

Ja en muista koskaan kypärää lukkoon laittaneeni joskus heittäny sivulaukkuun sateelta suojaan.
Bobstret

Viesti Kirjoittaja Bobstret »

No onko joltain pöllitty potta , en ole kuullut että olisi , vai?
paksu95
Viesti:

Viesti Kirjoittaja paksu95 »

Bobstret kirjoitti:No onko joltain pöllitty potta , en ole kuullut että olisi , vai?
Isojen liikenne asemien parkkipaikoilta on kuulemma pöllitty pottia, 3-tie ja Pälkäne suunnalta.
Bobstret

Viesti Kirjoittaja Bobstret »

Olisi sellainen HD orkkislukkko myytävänä, 1 avain ja hp 25,-

laita yv
JON

Viesti Kirjoittaja JON »

Sellanen edullinen numerolukko-vaijeri -yhdistelmä bilhelvetestä. Kait se olevinaan joku fillarin lukko. Menee varmareitten taskuun ja monikäyttöinen. Pitää nyt ainakin pilailijat poissa.

Jumpe
Vastaa Viestiin