Kokemusta tästä liikkeestä?
Kokemusta tästä liikkeestä?
Mielestäni joku mainitsi jotakin tästä liikkeestä:
http://www.tejasthumpcycles.com/
Haulla ei kyllä löytynyt mitään mainintaa.Voi olla että allekirjoittaneen muisti pätkii,mutta jotenkin on sellainen mielikuva että jotakin olisi mainittu ko.puljusta.
Kysymys kuuluukin pelaako palvelu ja onko luotettava diileri?
http://www.tejasthumpcycles.com/
Haulla ei kyllä löytynyt mitään mainintaa.Voi olla että allekirjoittaneen muisti pätkii,mutta jotenkin on sellainen mielikuva että jotakin olisi mainittu ko.puljusta.
Kysymys kuuluukin pelaako palvelu ja onko luotettava diileri?
Re: Kokemusta tästä liikkeestä?
Maksut visalla homma ok
Mä en kyllä huomannut moista mainintaa missään.Missähän tuon high value-kikkareen raja mahtaa mennä?j7on kirjoitti:"Overseas High value items by Bank wire Transfer only"Hardtail kirjoitti:Suosittelen. Mosa tuli luottokorttia näyttämällä.
Ei tule kone luottokortilla vaan pankin kautta...on kokemusta, pienemmät kilkkeet kyllä.
Olisi iisiä kaupankäyntiä maksaa paypalilla,eikä alkaa säheltelemään millään muulla konstilla..
Pistin emailia tuohon puljuun parisen päivää sitten,ainakaan vielä ei ole vastausta kuulunut...
On niitä sellaisiakin puljuja joilla "high-value" on jo $200-300j7on kirjoitti:Ei siitä missään mainitakkaan, etusivullahan komeilevat VISA & PayPal etc.
Yleensä se on 1000-2000$ välillä missä menee raja (joillain)puljuilla, kuten mainitsin moottori ei suostunut tulemaan kuin pankkisiirrolla(mutta se olikin jo monta tonnia...
Syyksi yleensä sanovat että non-US Paypal osoitteet ovat "unconfirmed", vaikka niille lähettäisi rautalangan niin eivät suostu, piste.
Miksi Swine haluat käyttää juuri nimenomaan tuon puljun palveluita kun Ameriikka on täynnä muitakin
No lähinnä oman nuukuuden takia tuo liike pisti silmään.Ihan totta onkin että ameriikan manner on pullollaan varaosaputkia,ei tuo ainoa ole todellakaan.Mutta juuri noille osille joita tarvitsen oli tähän astisista kaiken sopivin hinta,n.60 dollaria halvempi kuin valmistajan sivuilla.
Eipä se 60 dollarin säästö loppujen lopuksi paljoa ole,varsinkin kun on hankkimassa päälle tuhannen taalan pakettia.
Mikäli tuo nyt menee äärettömän vaikeaksi jonkun high value-kikkailun ansiosta,niin taidanpas kysellä noista tutummista firmoista ja lopetan "vieraissa" toikkaroinnin tällä erää.Ainakaan sähköposteihin vastaaminen ei ole mitään äärettömän nopeaa tällä firmalla
Eipä se 60 dollarin säästö loppujen lopuksi paljoa ole,varsinkin kun on hankkimassa päälle tuhannen taalan pakettia.
Mikäli tuo nyt menee äärettömän vaikeaksi jonkun high value-kikkailun ansiosta,niin taidanpas kysellä noista tutummista firmoista ja lopetan "vieraissa" toikkaroinnin tällä erää.Ainakaan sähköposteihin vastaaminen ei ole mitään äärettömän nopeaa tällä firmalla
Muistathan vanhan sanonnan että "köyhän ei kannata ostaa halpaa", pätee tässäkin tapauksessa. Jos sun meileihin ei oo vastattu, se kertoo aikapaljon tuosta "palvelusta".Swine kirjoitti:No lähinnä oman nuukuuden takia tuo liike pisti silmään.Ihan totta onkin että ameriikan manner on pullollaan varaosaputkia,ei tuo ainoa ole todellakaan.Mutta juuri noille osille joita tarvitsen oli tähän astisista kaiken sopivin hinta,n.60 dollaria halvempi kuin valmistajan sivuilla.
60 taalaa on alle 50 euroa, sen takia on turha käydä "vieraissa", kuten totesit. Säästöä suomen ryöstöhintoihin tulee varmaan kuitenkin reippaasti.
Itse kun kävin Minneapolisissa, asioin pikkufirman kanssa, jossa meilit tulivat täsmällisesti perille. Meilasin listan osista mitä tarvitsen, pyysin tarjouksen niistä. osat maksoin Visalla etukäteen, ja kun tultiin preerioilta ja intiaanien mailta, hain osat - kaikki oli valmiiksi pakattu. Laatikon päällä oli nimi ja PAID-merkintä
Lisäksi pääsin tyypittämään Big Bear Chopperin pyörää jossa oli Merch-monsterikone...
Yksi reissun kohokohtia
No,mä en kyllä laadusta ole tinkimässä vaan hinnasta.Tietyn valmistajan palikkaa olen ostamassa,mutta jos hinta on halvempi toisaalla,niin kyllä se houkuttelee.Aika heikolta esitykseltä vaikuttaa kyllä tuo firma,jo 4.päivä menossa emailin lähetyksestä.Joten pitäköön tunkkinsa.Lawless kirjoitti:
Muistathan vanhan sanonnan että "köyhän ei kannata ostaa halpaa", pätee tässäkin tapauksessa. Jos sun meileihin ei oo vastattu, se kertoo aikapaljon tuosta "palvelusta".
60 taalaa on alle 50 euroa, sen takia on turha käydä "vieraissa", kuten totesit. Säästöä suomen ryöstöhintoihin tulee varmaan kuitenkin reippaasti.
Itse kun kävin Minneapolisissa, asioin pikkufirman kanssa, jossa meilit tulivat täsmällisesti perille. Meilasin listan osista mitä tarvitsen, pyysin tarjouksen niistä. osat maksoin Visalla etukäteen, ja kun tultiin preerioilta ja intiaanien mailta, hain osat - kaikki oli valmiiksi pakattu. Laatikon päällä oli nimi ja PAID-merkintäSe oli asiakaspalvelua parhaasta päästä.
Lisäksi pääsin tyypittämään Big Bear Chopperin pyörää jossa oli Merch-monsterikone...![]()
Yksi reissun kohokohtia
Eiköhän tuolla ostoksella tule jokusen satasen säästö,tullienkin jälkeen.Ja ilman Sulo Vilen-mentaliteetilla varustettua kohellusta netissä.
Sen verran on pakko mainostaa,vaikkei tämä nyt pyöriin liitykään niin samantapaista palvelua sain Suomesta.
Tuossa kevättalvesta oli letukan dieselöintiprojekti menossa ja soittelin Southwest tradelle osista mitä tarvitsee.Tuo projekti oli jonkun sortin rajatapaus,sillä 6.2 litran diesel voimanpesäähän ei saanut geeämmäläisiin lankkukylkiin uutena.
Myyjälle oli jo hiukan menossa sormi perseeseen asian tiimoilta,mutta totesi että meillä on töissä sellainen hemmo joka on tehnyt 50 dieselöintiä,neuvottelen aiheesta tuon asentajan kanssa ja soittelen takaisin.Tunnin päästä tuli soitto ja myyjä kysyi vaan että onko ok tälläinen osaröykkiö ja tällä hinnalla?
Olivat kasanneet lähetyskuntoon kaiken tarpeellisen jota tuossa projektissa tarvitsin.
Oli kyllä mun mielestäni äärettömän asiallista palvelua,siitä iso kiitos.Harmi vaan ettei ihan joka puulaakissa tajuta asiakaspalvelun tärkeyttä kaupanteolle.
Samaa osoitetta käytin mäkin,saattaa olla tuo bittitaivas yksi mahdollisuus tuon postin kohtalona.Mä käytän thunderbirdiä sähköpostisoftana ja kyllä se herjaa jos joku viesti ei ole mennyt perille.j7on kirjoitti:Varmaan hävinnyt tuo viestisi tuonne bittitaivaaseen...
Itsellä ei ollut mitään ongelmaa, vastausta ja neuvomisia tuli päivittäin(jos kyselin päivittäin), hyvin pelasi kommunikaatio.
Käytin tätä osoitetta:
thumper(at)tejasthumpcycles.com
Ainakin tähän asti on pelannut moitteettomasi tuo.
Siitä en sitten tiedä onko joku painiskellut delete-nappulaa rapakon toisella puolella
Kannattaa ottaa huomioon että nyt voi olla firmassa lomat menossa, 4. päivän odottelu ei mun mielestä kuulosta miltään ihmeelliseltä, jos haluaa nopean vastauksen kannattaa soittaa.Swine kirjoitti:Aika heikolta esitykseltä vaikuttaa kyllä tuo firma,jo 4.päivä menossa emailin lähetyksestä.Joten pitäköön tunkkinsa.
En nyt ota mitään kantaa firmaan taikka heidän toimintaan, mutta itse olen tyytyväinen jos viikossa vastataan sähköposti kyselyihin, toisen viikon jälkeen voi kokeilla jo muistuttaa jos ei halua puhelimessa puhua.
Tottumiskysymys,ne liikkeet joiden kanssa olen asioinut,ovat ilmoitelleet itsestään noin.48 h sisällä yhteydenotosta.mikira kirjoitti:Kannattaa ottaa huomioon että nyt voi olla firmassa lomat menossa, 4. päivän odottelu ei mun mielestä kuulosta miltään ihmeelliseltä, jos haluaa nopean vastauksen kannattaa soittaa.Swine kirjoitti:Aika heikolta esitykseltä vaikuttaa kyllä tuo firma,jo 4.päivä menossa emailin lähetyksestä.Joten pitäköön tunkkinsa.
En nyt ota mitään kantaa firmaan taikka heidän toimintaan, mutta itse olen tyytyväinen jos viikossa vastataan sähköposti kyselyihin, toisen viikon jälkeen voi kokeilla jo muistuttaa jos ei halua puhelimessa puhua.
Tietysti ne ameriikan BillyBobit pitää lomiaan siinä missä muutkin,mutta luulisi nettisivuilla olevan jonkun sortin mainintaa aiheesta.Eipä ole vieläkään kuulunut mitään tuon ko.puulaakin puolesta.Tässä vaiheessa kyllä ihan sama,sillä nuo tarvittavat biitit löytyi tutun puodin kautta jonka kanssa olen asioinut kohta parisen vuoden ajan.Nyppäsivät jopa 100 dollaria pois valmistajan ilmoittamasta hinnasta
Ja nyt ei muuta kuin odottelemaan palikoita ja toivomaan että ajokelejä piisaa rutkasti tälle vuodelle.