Wild Viking Festival 3.-5.8.
Offtopic: Espanjalaiset viikinkibileet
Tässä Espanjalaiset viikinkibileet:
Valitettavasti tälläkään ei ole kiinnekohtaa Harrikoihin. Näyttää olevan vain hyvät bileet...

Valitettavasti tälläkään ei ole kiinnekohtaa Harrikoihin. Näyttää olevan vain hyvät bileet...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
Mårå
'Onhan se taas äärimmäisen ikävää että tällaista sattuu. Taas on tilanne se että "tiettyjen" moottoripyörämerkkien omistajia mustamaalataan tämänkin takia ja aivan suotta. 99,9 % porukasta on kuitenkin ihan tavallisia työssäkäyviä tai työttömiä ihmisiä.
Omasta mielestä mottoripyöräily on hieno harrastus johon ei millään tavalla kuulu aseet yms. välineet. Kasvaisivat jo aikuisiksi pikku hiljaa....
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
'Onhan se taas äärimmäisen ikävää että tällaista sattuu. Taas on tilanne se että "tiettyjen" moottoripyörämerkkien omistajia mustamaalataan tämänkin takia ja aivan suotta. 99,9 % porukasta on kuitenkin ihan tavallisia työssäkäyviä tai työttömiä ihmisiä.
Omasta mielestä mottoripyöräily on hieno harrastus johon ei millään tavalla kuulu aseet yms. välineet. Kasvaisivat jo aikuisiksi pikku hiljaa....
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
Luin Ilta-Sanomia lounaalla ja siellä kirjoitettiin, että paikalla oli 600 moottoripyöräjengiläistä ja Karhu-ryhmä oli hälyytetty apuunSoftail kirjoitti: Taas on tilanne se että "tiettyjen" moottoripyörämerkkien omistajia mustamaalataan tämänkin takia ja aivan suotta. 99,9 % porukasta on kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Paras teksti oli kyllä hesarin keskustelussa. Siellä kontitettiin kaikki paikallaolijat ja moottoripyöräily kiellettiin laissa , koska moottoripyörä on ihan turha kapistus jne jne....
Tosi ikävä tapaus loistaville juhlille. Itse olin paikalla ja loistavat bileet . Tunnen uhrin ja on varma että sai ilman syytä luodista .
Tosi ikävä tapaus loistaville juhlille. Itse olin paikalla ja loistavat bileet . Tunnen uhrin ja on varma että sai ilman syytä luodista .
Remember : if the world didn´t suck - we´d all fall off .
-
Tiger Antero
No joo; ei tipu kunnioitusta tai mitään ampujalle, virhe, käsi ylös. Luodin saanut selviää suht mukavasti (tiedän, ja tiedän että ennuste suh ok; mutta ei ole kivaa kun on on osunut) Silti minua tökkii jonkin asteinen "ego buustaus" tämänkin asia ympärillä, ja jotenkin sen pystyy näkemään foorumin "rivien väleistä" ja teksteistä. Sylettää.