.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
-Harikka-
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:44 25.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

...ja ne jotka ei ymmärrä nyyssien päälle voivat lukea tuota ketjua myös www-selaimella: http://www.mp-foorumi.com/nyyssit/show. ... inet.fi%3E
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
markkuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markkuh »

Jep,

Fillari on minun jota duunikaverini testasi. Duunikaverini antoi fillarista todella positiivisen kuvan, josta Wokkikansa poltti pannunsa pohjaan.
Lisää Soijaöljyä heidän tankkeihin :twisted:

Ihmettelen vaan joitakin kirjoittajia.
Siihen aikaan kun ottivat osaa keskusteluun olin ajelemassa etelä-suomessa noin 400km hienossa säässä (vertaa kellonaika) ja kirjoittelevat HD:n olevan aina telakalla.

Olen todella tyytyväinen uuteen pyörään kunhan saan huilut vaihdettua, ilmanputsarin päivitettyä, satula, sarvet....

Syksyn jatkot...
markkuh
Ilkimys

Todistamisen taakka

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Olettekos muuten panneet merkille, että yleensä japsikuskeilla on hillitön tarve todistella H-D:n "huonoutta". Itse en ole enää vuosiin vaivautunut edes kommentoimaan heidän puheitaan. Antaa poikien pöpistä jos se helpottaa!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Vai että vielä naista saa... :twisted:

Hitto kun edes oma emäntä olis joskus suopealla tuulella... :twisted:
-Harikka-
Viesti:

.

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 22:45 25.05.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pelttari

silleen

Viesti Kirjoittaja pelttari »

....juu ilkimyksen kanssa samaa mieltä...huono itestunnon omaavien juttuihin ei paljon kannata kommentoida(japsikuskien), mut yks juttu mua vaivaa......eksää ilkimys vois kertoo sun parturin nimen tänne ihka julkisesti...ois nimittäin sika hienoo ku koko siis yli 2000 jäsentä kulkis samassa luukissa.....se ois jautaa se.
Ilkimys

toki toki

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Son Leena!
Takku

Re: Todistamisen taakka

Viesti Kirjoittaja Takku »

Ilkimys kirjoitti:Olettekos muuten panneet merkille, että yleensä japsikuskeilla on hillitön tarve todistella H-D:n "huonoutta". Itse en ole enää vuosiin vaivautunut edes kommentoimaan heidän puheitaan. Antaa poikien pöpistä jos se helpottaa!
Musta toi oli ihan hauskaa luettavaa jos vertaa autohemmojen keskustelusivuilla seilaavien säälittävien puperteetikkojen kommentteihin.
Noista teksteistä sentään paistoi läpi, ettei sen kuvaputken äärellä ole 15 kesäinen wannabee-finninaama joka just eilen vaihtoi lapsuuden uhottelufraasinsa "meidän iskä on satakertaa vahvempi ku teidän" - isoveljeltään oppimaan "mun auto on satakertaa nopeempi teidän".

Sillonku mainitaan naiset niin kirjoittaja on keksiny tän koko homman perusidean :wink:
Sporttiboy
Viesti:

Mutta...

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Näkisittepä ilmeet kun kuulevat kokkareissa, että Härräpyörällä on tänäkin kesänä ajettu 17 000 ilman remppoja (Ok, en viitsinyt kertoa siitä pienestä kaasariongelmasta...)!!!

On meinaan ilmeitä, ja kun vielä kertoo etten oo ainoo kun ajaa noin paljon, ja vielä nauttii siitä!
:twisted: :twisted: :twisted:
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Jos tuota jäsenkyselyä uskoo niin porukat ajaa keskimäärin 8000km vuodessa :? paljo tai vähän ihan sama kunhan vaan ajaa ylpeänä 8)
Käykääpäs joku sohaisemassa kiinanpyörä palstoilla kyselkää lataus ongelmista.... :lol: mielenkiintoista vai ei remonttia tehdä. :lol:
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Sepixlh kirjoitti:Käykääpäs joku sohaisemassa kiinanpyörä palstoilla kyselkää lataus ongelmista.... :lol: mielenkiintoista vai ei remonttia tehdä. :lol:
Tai jos haluaa merkkikohtaisuuksiin mennä niin Kawan venttiileistä voi kysyä :lol: Ai nii, se taisikin olla ominaisuus, ei vika... :twisted:
Noh, eipäs nyt syylistytä lapsellisuuksiin.... 8)

Affe
panhead power

Viesti Kirjoittaja panhead power »

Voin vaan kuvitella miten Hondakuski olis fiboillu jos olis koeajanu Pannupään.. :D
Vastaa Viestiin