osia!

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

osia!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mistäköhän Ameriikasta vois turvallisesti tilata harrikan osia,tarkoitan orikinaali numerolla :oops:
Kroits
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kroits »

Meneppäs Chicago Harleystä kattomaan.

https://www.chicagoharley.com/2frames/2frame.html

Oheinen on suora linkki webbi-kauppaan, joten laita osanumeroa siihen niin saat yleensä vielä edullisen hinnan..

Tilannut itse tuolta 2 kertaa, molemmat sujui ongelmitta.
-Your mind is being monitored. Please think clearly.
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Olen tilaillut pari kertaa ongelmitta hmhd:sta Dover, Ohio.
Osoite on www.hmhd.com
Sivuston alalaidassa löytyy sale dates eli kerran kuussa on yks viikonloppu jolloin tilattuna osat on miinus 10%.
Mr. Crowley

Viesti Kirjoittaja Mr. Crowley »

Kun tilaatte osia Jenkeistä, mitä "shipping"-vaihtoehtoa olette käyttäneet?
Ei kai UPS:ää sentään??
Toi osien hinta jenkeistä vs. suomen hinnat varmaan määräytyy hyvin pitkälle rahtikustannusten mukaan... :?
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

Chicago h-d:lla on jarkuvasti -20% ainakin tehtaan osista... Eli mikäli olette hankkimassa orgistarviketta tai SE-palikkaa, kannattaa nuo tilata tuolta.

>Kun tilaatte osia Jenkeistä, mitä "shipping"-vaihtoehtoa olette käyttäneet? Ei kai UPS:ää sentään??

Itse olen tilaillut useammasta paikasta, yleensä tavarat ovat tulleet joko US maililla tai airborne expressillä. Paketit ovat olleet perilla 10-20 päivässä, kustannukset ovat olleet luokkaa 60-100 USD.

>Toi osien hinta jenkeistä vs. suomen hinnat varmaan määräytyy hyvin pitkälle rahtikustannusten mukaan...

Ei hintaero niinkään rahdin hinnasta määräydy vaan osien hinnasta. Jos tilaat jenkeistä 500 USD:llä osia, joiden hinta kotimaassa on 1000+ EUR (hintaero on tyypillisesti tuota luokkaa orgisosissa), niin rahdin, tullin ja ALV:n jälkeen olet edelleen voiton puolella satoja euroja.
usasta

Viesti Kirjoittaja usasta »

Ite oon aiemmin tilaillu www.jpcycles.com :ista, ei ole halvin, mutta osia yleensä löytyy ja toimitus pelaa. Nämä muutkin tässä mainitut on ok. Airbornella on joskus tullu neljässä päivässä kotiovelle.

Kun ottaa tuotteen hinnan ja arvioi siihen rahdin ja kertoo koko sen noin 1.5 niin on aika lähellä loppusummaa. Vaikuttaa se rahti sen verran että kulut siitäkin joutuu maksamaan.

Dollari on tällä hetkellä hyvällä tasolla tilauksia ajatellen, mutta kyllä silti kannattaa verrata vaikka saksan, hollannin ja ruotsin dealerien hintoihin. Oheiskulut on pienempiä ja varsinkin pienemmissä tilauksissa sillä saattaa olla iso vaikutus lopputulokseen.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

No joo, tottakai rahdista joutuu kulut maksamaan, mutta tarkoitukseni oli lähinnä sanoa, että kannattaa tilata suurempi tilaus kerrallaan, niin rahdin vaikutus loppuhintaan on pienempi. Ja tokihan myös rahdista maksetaan lisäksi ihanat tulli+ALV.

Lisäksi tilausta suunnitellessa kannattaa muistaa se, että joillakin yhtiöillä ei ole toimipistettä Suomessa, jolloin mahdollisesti joutuu maksamaan vielä Suomessa toimituskulut rahtifirmalle.

Ja kuten edellinen vieras totesi, kannattaa euroopan hinnat tutkia tarkkaan, eritoten tarvikeosien kohdalla.
Vastaa Viestiin