Sportti kysymys

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
mikira
Viesti:

Sportti kysymys

Viesti Kirjoittaja mikira »

Mieltä askarruttaa tuo sportin koko. kuinkas mukavasti tuolla voi kaksi normaalikokoista matkustaa? Vai onko sportti vain yhden miehen matkapyörä.
Tapana kun on ollut matkustella parin viikon matkoja ympäriinsä kaks päällä eikä kypärät ole ainakaan vielä kolisseet pienen pyörän takia, mutta mites on sportissa.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Hyvin meidän perhe ainakin Sportin päälle mahtuu. Ja perhe muodostuu kahdesta 177 ja 170 senttisistä normaalikokoisista ihmisestä.

ps. Aihetta käsitelty aiemmin tällä palstalla.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

No löytyhän sieltä tietty joku jolla oli samaa kysymystä :
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... 2A+kaks%2A

Olisko tuohon jollain vielä jotain lisättävää? Kuulostaisi siltä että kunnon penkki + sissy + laukut, ni johan matka maittaa.
s&s

Viesti Kirjoittaja s&s »

>Olisko tuohon jollain vielä jotain lisättävää? Kuulostaisi siltä että kunnon penkki + sissy + laukut, ni johan matka maittaa.

Joo, kyllä se on aika pitkälti noin.

Tuohon pitää vielä lisätä etukontrollit (elleivät löydy jo valmiiksi) tai haiweipeksit, sitten alkaa matka sportillakin taittumaan. Etutappien tarve tosin riippuu vähän kuskin pituudestakin, itse olen 185 ja etutapit olivat pisemmällä reissulla välttämättömyys.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Makuasioita jne...

Ei ne etutapitkaan välttämättömät ole mikäli lonkkanivelet vielä liikkuu :twisted: ja olet alle 180cm pitkä. Itse vaihdoin softtailiin keskitapit enkä päivääkään katunut.
Vastaa Viestiin