Moro!
Onko kukaan lähdössä perjantaina aamulla ajamaan kohti Ilomantsia pääkaupunkiseudun tuntumilta? Vaikka pärjäämme kyllä mamman kanssa kaksistaankin, niin onhan porukalla aina mukavampi körötellä menemään.
-Tyko
Ilomantsiin pe aamuna pk-seudulta
Ilomantsiin pe aamuna pk-seudulta
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
M. Servo
Re: Ilomantsiin pe aamuna pk-seudulta
Moi olen lähdössä pe aamuna myös ja jos kaveri tekee oharit niin olishan se porukalla mukava painaa menemään. Asustlen itä helsingissä eikös sitä lahden tietä eka kuitenkin niin vieressä olen. Yhteillään T. PiaTyko kirjoitti:Moro!
Onko kukaan lähdössä perjantaina aamulla ajamaan kohti Ilomantsia pääkaupunkiseudun tuntumilta? Vaikka pärjäämme kyllä mamman kanssa kaksistaankin, niin onhan porukalla aina mukavampi körötellä menemään.
-Tyko
Oliskohan sopiva lähtöpiste Tekniikan museo Viikissä, tarkempi sijainti esim. täältä. Lähtöaika klo 9:30. Sen verran on poljettavaa että ottaisin suorimman reitin Hki-Lahti-Heinola-Mikkeli-Juva-Varkaus-Joensuu-Ilomantsi.
Jos kaipaa matkaseuraa, niin ilmaantuu paikalle. Marssinopeus mukava 100-110km/h, kaffepaussit about 150km välein.
Ja eikun pakkaamaan.
-T
Jos kaipaa matkaseuraa, niin ilmaantuu paikalle. Marssinopeus mukava 100-110km/h, kaffepaussit about 150km välein.
Ja eikun pakkaamaan.
-T
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
M. Servo
Tässä reittivaihtoehto:Tyko kirjoitti:Sen verran on poljettavaa että ottaisin suorimman reitin Hki-Lahti-Heinola-Mikkeli-Juva-Varkaus-Joensuu-Ilomantsi.
-T
Parikymmentä kilsaa saa lyhennettyä reittiä valitsemalla reitin kutostietä pitkin. On lisäksi minusta mielenkiintoisempi ajaa. Loppumatkaan saa vähän mutkaisempaakin, mutta ihan nopeaa tietä, kun menee reittiä Kitee - Tohmajärvi - Tuupovaara (n suuntaan) - Kovero - Ilomantsi
Itse en ole lähdössä tällä kertaa