Ilomantsiin pe aamuna pk-seudulta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Tyko

Ilomantsiin pe aamuna pk-seudulta

Viesti Kirjoittaja Tyko »

Moro!

Onko kukaan lähdössä perjantaina aamulla ajamaan kohti Ilomantsia pääkaupunkiseudun tuntumilta? Vaikka pärjäämme kyllä mamman kanssa kaksistaankin, niin onhan porukalla aina mukavampi körötellä menemään.

-Tyko
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
PiNe

Re: Ilomantsiin pe aamuna pk-seudulta

Viesti Kirjoittaja PiNe »

Tyko kirjoitti:Moro!

Onko kukaan lähdössä perjantaina aamulla ajamaan kohti Ilomantsia pääkaupunkiseudun tuntumilta? Vaikka pärjäämme kyllä mamman kanssa kaksistaankin, niin onhan porukalla aina mukavampi körötellä menemään.

-Tyko
Moi olen lähdössä pe aamuna myös ja jos kaveri tekee oharit niin olishan se porukalla mukava painaa menemään. Asustlen itä helsingissä eikös sitä lahden tietä eka kuitenkin niin vieressä olen. Yhteillään T. Pia
Marco
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco »

Moro!

Saattaisin myös liittyä stadista "letkaanne" pe aamuna... riippuu vielä yhden frendin aikataulusta. Monenko aikaan olette suunnitelleet lähtöä? Ja mistä?... majailen Kumpulassa.

Viestitellään vielä illalla tarkemmin.

- Marco
Tyko

Viesti Kirjoittaja Tyko »

Oliskohan sopiva lähtöpiste Tekniikan museo Viikissä, tarkempi sijainti esim. täältä. Lähtöaika klo 9:30. Sen verran on poljettavaa että ottaisin suorimman reitin Hki-Lahti-Heinola-Mikkeli-Juva-Varkaus-Joensuu-Ilomantsi.

Jos kaipaa matkaseuraa, niin ilmaantuu paikalle. Marssinopeus mukava 100-110km/h, kaffepaussit about 150km välein.

Ja eikun pakkaamaan.

-T
"Itsensä ylittäminen on järjestelykysymys"
M. Servo
viltsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viltsu »

Tyko kirjoitti:Sen verran on poljettavaa että ottaisin suorimman reitin Hki-Lahti-Heinola-Mikkeli-Juva-Varkaus-Joensuu-Ilomantsi.

-T
Tässä reittivaihtoehto:

Parikymmentä kilsaa saa lyhennettyä reittiä valitsemalla reitin kutostietä pitkin. On lisäksi minusta mielenkiintoisempi ajaa. Loppumatkaan saa vähän mutkaisempaakin, mutta ihan nopeaa tietä, kun menee reittiä Kitee - Tohmajärvi - Tuupovaara (n suuntaan) - Kovero - Ilomantsi

Itse en ole lähdössä tällä kertaa :( , mutta tuonne seuduille on tullut ajettua ehkä pari sataa kertaa, niin reitit on jo aika tuttuja...
Marco
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marco »

Jep, Tekniikan museo on tuttu mesta ja lähes naapurissa. Olen paikalla huomenna klo 9.30 mennessä... mikäli vain pääsen aamulla liikkeelle.

- M
Vastaa Viestiin