Joidenkin ihmisten käytös kummastuttaa
Sanoisin että: "Mitä vittua sää tuut tollasia mouhkaamaan 14v (jos oikein ymmärsin toisesta ketjusta) tytölle? Painu hiiteen pallomerestä senkin likainen pedofiili"Katariina kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että mitä sanoisitte ihmiselle, joka sanoo, että motoristit on tampion näkösiä ja ajaa kun "reikäpäät"? Yks tyyppi tuli näin kerran sanomaan.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Ehkeivät sodi, mutta kyllä siellä kuolee porukkaa samaan tahtiin, kuin HD-kokoontumisissakinjyristys kirjoitti: shakkikerhot eivät juuri koskaan sodi keskenään.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Ittekin pelailen shakkia, mutta en oo niin kova että saisin siirrettyä ketään hengiltä.Joe Cool kirjoitti:Ehkeivät sodi, mutta kyllä siellä kuolee porukkaa samaan tahtiin, kuin HD-kokoontumisissakinjyristys kirjoitti: shakkikerhot eivät juuri koskaan sodi keskenään.Isäni (75v) pelaa shakkia kerhossa ja kesken erään kilpailun juuri hänen vastustajansa kuoli kesken matsin
No minä tietysti kysymään, että merkittiinkö ottelu hänelle voitetuksi, mutta keskeyttivät koko kisan
Selkeä luovutusvoittohan tuo kyllä on.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Pallomerestä? : D Oliks toi joku vihjaus? Juu, aika oikein oot ymmärtäny.jyristys kirjoitti:
Sanoisin että: "Mitä vittua sää tuut tollasia mouhkaamaan 14v (jos oikein ymmärsin toisesta ketjusta) tytölle? Painu hiiteen pallomerestä senkin likainen pedofiili"
Oon kyllä vielä 13 (no jeejee), mutta tässä kuussa täytän 14 (;
- Kata
-
Chopperdoll
Re: Joidenkin ihmisten käytös kummastuttaa
No, en minäkään jaksaisi kuunnella jonkun golf-harrastajan (sen pelin, saati sitten automerkinKatariina kirjoitti:Tässä joku päivä selitin jotain eräälle ihmiselle harrikoista, kun hän äkkiä sanoikin "Eiköhän sun kannattais jättää toi moottoripyörä-intoilu vähän vähemmälle ja pysyy sillä tasolla, millä sä oot."
Älä leiki ku fiksujen ja kivojen kanssa, siitä se lähtee
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
jaa jos mulle niin ehkä lät....no niin .kyllä pitäis autoilijoiden ottaa monta kertaa esimerkkiä pyöräilijöistä.sen vaan näkee monta kertaa kun vanhalla nissanilla vetää kesä kuumassa ilmastoinnista ei tietoakaan ja joku fiilistelee prätkällä edsessä viiman viilentäessä vartaloa.eli silloin nissan kuski tekee kaikkensa hien valuessa pitkin kroppaa että sais jotenkin pilattua sen edessä ajavan fiilikset kun itseä autossa vituttaa.mieluummin prätkällä kuin autolla hyvää kesääKatariina kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että mitä sanoisitte ihmiselle, joka sanoo, että motoristit on tampion näkösiä ja ajaa kun "reikäpäät"? Yks tyyppi tuli näin kerran sanomaan. Siihen se lisäs vielä, että motoristeilla on aina kiire ja ne tekee ohituksia, jotka vaarantaa muun liikenteen. Siihen sanoin, että älä yleistä. Ei ne autoilijatkaan mitään pulmusia ole. En väitä, etteikö motoristit koskaan tekis virhettä liikenteessä, mutta aina? Ei.
Ottakaa kantaa tähän sekavaan viestiin (:
jaa-a en olisi ikinä uskonut haluavani pihalle vuotavaa ruuvattavaa pyörää,ja enää en sitten muuta haluakkaan.tää on hauskaa ja mietin mitä elämä on ilman ...................
Jeh, ja kun samat kaverit itse selittävät lentokoneista tai formuloista niin sehän varmasti tarkottaa, että ovat niillä ajaneetKatariina kirjoitti:"Eiköhän sun kannattais jättää toi moottoripyörä-intoilu vähän vähemmälle ja pysyy sillä tasolla, millä sä oot."
Jeh, ja kun samat kaverit itse selittävät lentokoneista tai formuloista niin sehän varmasti tarkottaa, että ovat niillä ajaneetKatariina kirjoitti:"Eiköhän sun kannattais jättää toi moottoripyörä-intoilu vähän vähemmälle ja pysyy sillä tasolla, millä sä oot."
Katariina kirjoitti:Tuli muuten mieleen, että mitä sanoisitte ihmiselle, joka sanoo, että motoristit on tampion näkösiä ja ajaa kun "reikäpäät"? Yks tyyppi tuli näin kerran sanomaan. Siihen se lisäs vielä, että motoristeilla on aina kiire ja ne tekee ohituksia, jotka vaarantaa muun liikenteen. Siihen sanoin, että älä yleistä. Ei ne autoilijatkaan mitään pulmusia ole. En väitä, etteikö motoristit koskaan tekis virhettä liikenteessä, mutta aina? Ei.
Ottakaa kantaa tähän sekavaan viestiin (:
Tänne on tullu taas kerran hyviä vastauksia mun poissa ollessa (;
Olin siellä, missä mun kuuluiskin olla. Eli siellä, missä meiän harrikka on
. Se pyörä on meiän isällä, ku vanhemmat on eronnu ja äiti ei moottoripyöristä paljo mitää perusta. Onneks mun isä suhtautuu hyvin tähän mun uuteen innostukseen. Kai ny, ku samaan porukkaan kuuluu : D
Aina innolla kyselen siltä kaikkee moottoripyöriin liittyen, kun nään sen.
Varmaan ainoo mun tuntema ihminen, joka ei naura päin naamaa sen takia, että moottoripyörät on mun mielestä kiinnostavia.
E: Sain muuten perustelun siihen asiaan, että miks motoristit muka olis tampion näkösiä :'D Tää tyyppi sano, että tampion näkösiks ne tekee se, että niitten jalat on jossain siellä edessä (eli nyt ei puhuta niistä ihmeellisistä moottoripyöristä : D) ja hammasrivi on täynnä hyttysiä. En kyllä tajunnu, että mistä se ton "hammasrivi täynnä hyttysiä"-jutun keksi... Olipa perustelu.
Olin siellä, missä mun kuuluiskin olla. Eli siellä, missä meiän harrikka on
Aina innolla kyselen siltä kaikkee moottoripyöriin liittyen, kun nään sen.
Varmaan ainoo mun tuntema ihminen, joka ei naura päin naamaa sen takia, että moottoripyörät on mun mielestä kiinnostavia.
E: Sain muuten perustelun siihen asiaan, että miks motoristit muka olis tampion näkösiä :'D Tää tyyppi sano, että tampion näkösiks ne tekee se, että niitten jalat on jossain siellä edessä (eli nyt ei puhuta niistä ihmeellisistä moottoripyöristä : D) ja hammasrivi on täynnä hyttysiä. En kyllä tajunnu, että mistä se ton "hammasrivi täynnä hyttysiä"-jutun keksi... Olipa perustelu.
- Kata
No tämähän on taivahan tosi - se johtuu siitä että moottoripyöräillessä tulee niin hyvälle tuulelle että naamalle leviää kestohymy. Ja moni kun käyttää avokypärää niin itikat liimaantuvat tehokkaasti etuhampaisiin. Rallipaikalle päästyä ne voi huuhtoa kurkusta alas kylmällä oluella ja kas, iltapalakin tuli nautittua samalla...Katariina kirjoitti:...En kyllä tajunnu, että mistä se ton "hammasrivi täynnä hyttysiä"-jutun keksi...