Bugi foorumisoftassa?
Bugi foorumisoftassa?
Yritin tuolla chatboard for members osiolla replytä "Honda ostaa H-D:n" keskusteluun ja sain herjan:
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Viestin esikatselu toimi ok. Kokeilin pariinkiin kertaan ja sama tulos? Bugi vai Hondan tyyppivika?
Failed sending email :: PHP ::
DEBUG MODE
Line : 234
File : emailer.php
Viestin esikatselu toimi ok. Kokeilin pariinkiin kertaan ja sama tulos? Bugi vai Hondan tyyppivika?
Loud pipes save lives.
Mitäs noista
Mitäs noista Teidän jorinoista, mutta kun jäsenhakemukset jäävät myös matkalle! 
Mä olen aina sanonut, että kaikki nämä tietskarit ja niihin viittaavat muutkin jutut ovat syvältä
Mä olen aina sanonut, että kaikki nämä tietskarit ja niihin viittaavat muutkin jutut ovat syvältä
Re: Mitäs noista
Tuntuu riippuvan selaimesta, mulla tuli sama bugi Firefoxilla, IE:llä pelas paremmin - ja sisältö postauksessa tais olla tismalleen sama. Kaippa nuo lähettää tekstikentän kamat vähän eri tavalla koodattuna.
Joo, huomattu sama juttu...hemuli kirjoitti:Olisiko toinenkin mahdollinen bugi?
Jostain syystä ei saapuneista yksityisviesteistä tule enää ilmoitusta sähköpostiin niin kuin aikaisemmin. Tätä on kestänyt nyt jonkun viikon/pari.
ehkä jossain vaiheessa korjaantuu, sinänsä ikävä juttu kun ei tuu nykyään seurattua tota yläreunan tekstiä (onko vai ei- sinulla uusia viestejä), vaan on aina ootellu että ilm. tulee @-postiin.
-- Jakke --
Liittyisiköhän tämä jotenkin myös siihen, että kun yleensähän kun johonkin säikeeseen kirjoittaa ja joku muu sitten heti perään niin siitä tulee ilmoitus sähköpostiin. Ja sitten ei tule vaikka miten paljon siihen vastailtaisi (ennenku taas ite kirjottaa). No nyt vaikka en ole käynyt edes omalla puukkarilla lukemassakaan säiettä, siitä tulee koko ajan ilmoituksia että siihen ja siihen on lätisty.
Ja että miksi englannintorvea sanotaan taivaalliseksi instrumentiksi. No siihen kun puhaltaa niin vain taivas tietää mikä ääni siitä sattuu tulemaan.
Ja että miksi englannintorvea sanotaan taivaalliseksi instrumentiksi. No siihen kun puhaltaa niin vain taivas tietää mikä ääni siitä sattuu tulemaan.