Nyt alkais olla viimeiset hetket......

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Zimi
Viesti:

Nyt alkais olla viimeiset hetket......

Viesti Kirjoittaja Zimi »

meinaan, jos et oo (vielä) ilmoittautunu päärallin duunariks, niin ilmoittaudu nyt!
Ilimottautuminen meinaan loppuu pian.
Heidi (vice pres. jos joku ei tienny) ilmoitti, et pidettäs auki mahdollisuutta vielä ens viikon, eli mä ymmärrän, et ilmoittautuminen lomaketta käyttäen loppuu viikon 25 lopussa. Ilmoittautumislomakehan löytyy foorumin etusivulta alimmaisena.

Jos syystä tai toisesta et nyt saa ilmoittauduttua, niin gyl mä otan vielä paikan päällä jälki-ilmoittautumisia vastaan, varmaanki löytyy jotaki hommaa....

Kiitos kaikille tähän asti ilmoittautuneille, krääsäkaupan lista on aikalailla valmis, portti ym. muut duunit vielä odottelevat viimeisiä.
Kun saan listat valmiiksi laitan ne suoraan kullekin duunarille (sillä edellytyksellä, että s-postiosoite on mulla tiedossa) ja lista tulee myös tähän hätpoortiin julkiseksi.
Ilomantsissa nähdään!
(toivottavasti hallitus on hoitanut oman ruutunsa, heillä kun ei ollut muuta hommaa, kuin hoitaa kaunis ja aurinkoinen sää rallin ajaksi... :twisted: )
Zimi
"May the force be with you"
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Onko pääralliin tulijoille (siis vieraille) jossakin se ilmoittautumislomake, kun en sitä löytänyt. :oops: :oops: :oops:
Toki voihan sen lapun siellä portillakin täyttää.
Ajattelin lähteä matkaan 2.7 ns. pitkän kaavan mukaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Vallu
Viesti:

Kadonnut

Viesti Kirjoittaja Vallu »

On tainnut kadota ton uuden tapahtumakalenterin myötä???
Vastaa Viestiin