Vihdoinkin!
Vihdoinkin!
No nyt on se eka oma pyörä hommattu ja kestohymy on päällä koko ajan. Pyörä on 2001 Softail Standard ja hopean värinen kaunotar maukkailla muutoksilla... 
Onneksi olkoon ja tervetuloa joukkoon
Mikäli pyörä on sinulle ensimmäinen niin sitten Seinäjoelle ennakoivan ajon kursseille. Kurssi lienee ilmainen ja se on tarkoitettu HDCF:n jäsenille. Tarkemmin kerhon lehdestä.
Tässä keskustelua aiheen tiimoilta...
Mikäli pyörä on sinulle ensimmäinen niin sitten Seinäjoelle ennakoivan ajon kursseille. Kurssi lienee ilmainen ja se on tarkoitettu HDCF:n jäsenille. Tarkemmin kerhon lehdestä.
Tässä keskustelua aiheen tiimoilta...
T. Timo Konttinen
Fxsts03
Fxsts03
ja jäseneksihän pääsee tätä kautta: http://www.hdcf.fi/component/option,com ... Itemid,92/Fxsts03 kirjoitti:...Mikäli pyörä on sinulle ensimmäinen niin sitten Seinäjoelle ennakoivan ajon kursseille. Kurssi lienee ilmainen ja se on tarkoitettu HDCF:n jäsenille...
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vihdoinkin!
Onneksi olkoon, RockOn! Loistavasti toimittu!RockOn kirjoitti:No nyt on se eka oma pyörä hommattu ja kestohymy on päällä koko ajan. Pyörä on 2001 Softail Standard...
-T
Onneksi olkoon sitten vaan! (:
Itse taidankin vielä hetkisen odotella, että oman pyörän saan hankittua. Ihan nolottaa tunkea tänne foorumille, kun ei ole vielä edes ikää ajaa tavallisella mopolla, mutta minkäs teet, kun on hurahtanut ihan täysin : D
Tuosta kestohymystä on kokemusta. Vähän aikaa sitten meillekin ostettiin hieno pyörä ja siitä lähtien olen ollut ihan hurmiossa. Kyydissäkin olen ollut, mutta ajaa en vielä saa : /
Itse taidankin vielä hetkisen odotella, että oman pyörän saan hankittua. Ihan nolottaa tunkea tänne foorumille, kun ei ole vielä edes ikää ajaa tavallisella mopolla, mutta minkäs teet, kun on hurahtanut ihan täysin : D
Tuosta kestohymystä on kokemusta. Vähän aikaa sitten meillekin ostettiin hieno pyörä ja siitä lähtien olen ollut ihan hurmiossa. Kyydissäkin olen ollut, mutta ajaa en vielä saa : /
- Kata
Sama!
Ostin reilu kuukausi sitten itselleni 30v. lahjaksi 86 Softailin, jota muuteltu sopivasti ( mm. ape) Kun ostaa itse lahjansa saa semmoisen kuin haluaa..
Olen noiten 50´s amerikanautojen kanssa touhunnut kymmenisen vuotta ja nyt oli aika hankkia muitakin leluja talliin.
Kerkesin vasta 21vuotta haaveilla HD:sta ja nyt jo sen hankin.. ..aika nopeaa toimintaa.
On toi ajelu vaan saatanan hienoa puuhaa!! Nojoo, talven rakenteluaikaa odotan ihan yhtä innoissani, kuin huomista ajelua.
Onhan tota tullut jo vähän purettua, mutta talvella enempi.
Pitäkäähän muutkin se rengaspuoli tiehen päin, että ei päästä tilastoihin.
Hyviä ajokelejä/kilometrejä kaikille!!
Ostin reilu kuukausi sitten itselleni 30v. lahjaksi 86 Softailin, jota muuteltu sopivasti ( mm. ape) Kun ostaa itse lahjansa saa semmoisen kuin haluaa..
Olen noiten 50´s amerikanautojen kanssa touhunnut kymmenisen vuotta ja nyt oli aika hankkia muitakin leluja talliin.
Kerkesin vasta 21vuotta haaveilla HD:sta ja nyt jo sen hankin.. ..aika nopeaa toimintaa.
On toi ajelu vaan saatanan hienoa puuhaa!! Nojoo, talven rakenteluaikaa odotan ihan yhtä innoissani, kuin huomista ajelua.
Ostin myös Harrikan, 96 Heritage:n "pappamopo", ennen tullut touhuttua brittien kanssa ja täytyy todeta että ei juuri ole yhdistäviä tekijöitä. Mutta on niin hiton kivaa ajella ettei oikein muuta viitsisi tehdäkään
Moro KK! Ai et sääki sit ostit moise, myiks autoi pois vai pyärä jono jatkoks vaa?KK kirjoitti:Sama!
Kerkesin vasta 21vuotta haaveilla HD:sta ja nyt jo sen hankin.. ..aika nopeaa toimintaa.![]()
On toi ajelu vaan saatanan hienoa puuhaa!! Nojoo, talven rakenteluaikaa odotan ihan yhtä innoissani, kuin huomista ajelua.Onhan tota tullut jo vähän purettua, mutta talvella enempi.
Moro moro!!DeS kirjoitti: Moro KK! Ai et sääki sit ostit moise, myiks autoi pois vai pyärä jono jatkoks vaa?
Joo olihan se pakko jo hommata. Enhän mä Lincolnia mihinkään myy, hyvä autohan se on, joten pysyköön tallissa.
Se kenellä on kuollessaan eniten leluja voittaa..
Mites ite, onko muita värkkejä, kuin pyörä?
Onhan noita, vaivoiksi asti, tää tuli ihan jonon jatkoksi. Ajatuksissa on käynyt että alkaisin harventamaan toisesta päästä kalustoa, muta toisaalta kun tuo seisontasysteemi muuttuu(ehkä) loppuvuonna, niin eihän ne sitten mitään maksa vaikka seisoisivat kaikki tallissa, perheelle ovat kuitenkin mieleisiäKK kirjoitti:
Mites ite, onko muita värkkejä, kuin pyörä?