Pitkään ajelin japanilaisilla customeilla. Ja nyt löysin sitten hd:n ja olen todella sitä mieltä et tää on mun juttu.
Mutta nyt minulla on ollu ongelmana et löytyykö hd:seen mitään kirjallisuutta suomeksi? Esim korjaus opasta yms.
Pyörä on vm 66 shoveli eli sellainen ikuisuus projekti,
Muutamien vuosien jälkeen ostin hd:n?
Eipä taida olla
En ole ikinä kuullut, että shoveliin olisi suomenkielisiä oppaita.
Pannuihin oli aikanaan, V8 Magazinessa, suomenkielinen korjausartikkelisarja.
Pannuihin oli aikanaan, V8 Magazinessa, suomenkielinen korjausartikkelisarja.
Japanialaiset käyttöohjeethan kulkee linjalla: jos kirjain muistuttaa taloa, se todennäköisesti tarkoittaa taloa. Sitä vaan et pamautuskuvat on useesti tehokkaita selventään jonkun asian sisälmyksiä. Tästä päästään taasen siihen, että näiden värkkien sielunelämän perusteet saattaa yllättäen löytyä jonkun 653:sen jaappanin raamatusta. Matka kun on hyvin lyhyt Briteistä lätäkön yli. Terminologia ja siihen liittyvät eriskummallisuudet ei täten paljoa eroa. Peruskirjallisuuteen tutustumista siis tässä suosittelen. Sillä pärjää pitkälle, eikä välttämäti tartte olla just ko. vuasimallin jelppistä. Harrikoiden perusjutskat kun toimii lähes kaikissa samoin. Käännöskirjallisuutta löytyy myös helposti ihan perusjutskiin. Viilausihmettelyissä sit voi vaikka kilauttaa sen gaiffan kapulaan, joka unohtui jonnekin...
Jumpe
Jumpe
Nyt kyllä putosin rattailta, eli mitenkähän Brittein saaret liittyy asiaan?JON kirjoitti:perusteet saattaa yllättäen löytyä jonkun 653:sen jaappanin raamatusta. Matka kun on hyvin lyhyt Briteistä lätäkön yli.
Viilausihmettelyissä sit voi vaikka kilauttaa sen gaiffan kapulaan, joka unohtui jonnekin...
Jumpe
Suomeksi on käännetty juuri kirja Harley-Davidsonin 100 vuotisesta taipaleesta.tokka kirjoitti:Mutta nyt minulla on ollu ongelmana et löytyykö hd:seen mitään kirjallisuutta suomeksi?
Historian lisäksi myös raapaisu tekniikkaa.
Mutta Service Manualin tapaisia opuksia ei ole suomennettu (vielä). Uudempiin taitaa saada maahantuojalta jonkinlaisen suomenkielisen opuksen, mutta tässä tapauksessa hyöty on olematon.
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
Silleen tää kaalini pelasi, et jytäri on nipponin kopio. Mielenkiintoisista AJS-sopivivista työkaluista päästään sit taas omituiseen SI-järjestelmän poiskäyttöön. Yhdytetään siis Brittii-tuumajärjestelmään. Atlantin yli Harrikan synnyinsijoille. Tästä taas siihen, yhtä hullut Purjelaivueen jälkeläiset hammaslääkäreinä vieläkään suostuneet SI-kytkentään. Nämäkin tyypit kummastelleet amerikan purentavälyksiä, ja muita sovituksia. Hammaslääkäreinä, jotka joutuu päitä myös kummasteleen.
Jumpe, jolla ratast ustoimi viimeks vissiin kauan sitten
Jumpe, jolla ratast ustoimi viimeks vissiin kauan sitten