Vakosivut valkoisiksi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
micco

Vakosivut valkoisiksi

Viesti Kirjoittaja micco »

Yksinkertaiset asiat ovat aina yksinkertaisia,
Jos haluat HooDeen valkosivurenkaan valkosivut vakoisiksi, käytä CRCtä.

Johan valkenee...
viltsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja viltsu »

Sopiiko sama käsittely hyvin myös valkosivurenkaan mustille osille? :)
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

arsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arsi »

Ite oon pessyt bensalla jo vuosikaudet.Eikä oo mikään rengas ottanut nokkiinsa.Vahalla lähtee kans mutta huonommin.
rexa

Pata Pata !!

Viesti Kirjoittaja rexa »

Pata Pata - saippuateräsvilla + vesi = Vanha jenkkiautomiesten keino, tulee muuten hohtavan valkoiset valkosivut , ja naurettavan helposti !! :D :D
If it doesn´t work, chrome it !
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Pineline (Würthin kamaa) vannepesu, car+go tai moottoripesu toimii ainakin!. Oon itse tiskannut harrasteautojen valkosivuja noilla ja kyllä kakka lähtee.
Ruiskuttaa renkaan kylkeen, antaa vaikuttaa hetken, hieroo vähän jollain vaikka harjalla ja pesee poies. Jos on tuoretta kakkaa, niin ei välttämättä tarvitse hieroa millään.
Kokeillut olen vuosien varrella vaikka mitä, mutta helpoimmin lähtee noilla. Ainakin Us-parts myy valkosivuille tarkoitettua pesuainetta ja sekin toimii hyvin ja on iso pönttö, eli riittää pitkään! Mutta viimeksi kun sitä kaipasin eivät saaneet sitä toimitettua lukuisista yhteydenotoista ja piiiitkästä odottelusta huolimatta. Päätin kokeilla muuta ja löysin Pinelinet.
Jube

Viesti Kirjoittaja Jube »

Testasin tota bensavinkkiä omaan eturenkkuun. Innostuin kun ei tarvinnut pesuainetta puolta metriä kauempaa hakea. :D

Toimii!

Lähes kertapyyhkäisyllä lähti pinttyneemmätkin paskat. Rättiin jäi valkoista väriä mutta eiköhän toi pinta muutaman putsauskerran kestä anyway..
Pessimismi on aivan turhaa. Ei se kuitenkaan mitään auta.
Vastaa Viestiin