Onko kellään tietoa mistä sais nahkaa ostettu värjättynä oman sävyn mukaan.Olen kiitollinen neuvoista.
Holmen
värjätty nahkaa
värjätty nahkaa
holmen
Taitaa olla niin, että joudut itse värjäämään.
Hakusanalla "nahkaa" löytyy erilaisia paikkoja joista nahkaa saat ostaa, mutta epäilen, etteivät ala värjäämään esim. yhtä vuotaa jollain spesuvärillä.
Jack
Hakusanalla "nahkaa" löytyy erilaisia paikkoja joista nahkaa saat ostaa, mutta epäilen, etteivät ala värjäämään esim. yhtä vuotaa jollain spesuvärillä.
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Kyllä niitä värjäämöjä löytyy, jos ei montaa niin ainakin joku sitä tekee Suomessakin. Verhoilija värjäytti minulle viitisen vuotta sitten Cadillacin penkkeihin vaalean sinistä nahkaa jossain alkuperäisen värimallin mukaan ja hyvää tuli. Tosin se ei ollut kovin syvälle värjättyä, sillä samasta nahasta tehdyt saumanauhat hankautuivat, mutta istuimien selkänojissa ovat kestäneet moitteetta.
Yksi vuota piti värjätä ja sama on Amerikan värjääjilläkin, sillä toiseen Caddyyn piti saada vain kuskin selkänojaan oikeaa väriä, niin tuli 5,4 m2 rapakon takaa
No saapahan ainakin nahkatyynyt takapenkille extrana
Siispä yritä tiedustela jostain verhoomosta, jos et googlaamalla tai muuten löydä...
Yksi vuota piti värjätä ja sama on Amerikan värjääjilläkin, sillä toiseen Caddyyn piti saada vain kuskin selkänojaan oikeaa väriä, niin tuli 5,4 m2 rapakon takaa
Siispä yritä tiedustela jostain verhoomosta, jos et googlaamalla tai muuten löydä...
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Re: värjätty nahkaa
Olivatten nähneet valokuvatodistetusti blondin hirven Salon nurkilla.holmen kirjoitti:Onko kellään tietoa mistä sais nahkaa ostettu värjättynä oman sävyn mukaan.Olen kiitollinen neuvoista.
Holmen
Kysele myös sieltäpäin...
Jumpe
Ei teidän kulmilla oo pätevää suutaria?
Tommosissa pienemmissä asioissa meidän suutari (Alan the man)
on värjänny mun chapsit sun muut. Värit on pysyny paremmin
ku alkuperäset (Ajoin kerran mustissa nahkahousuissa päivän sateessa
ja diabeetikkona luulin et jaloissa on alkava kuolio, ihan mustat, lähti tuskalla suihkussa = nahkaväri)
Tommosissa pienemmissä asioissa meidän suutari (Alan the man)
on värjänny mun chapsit sun muut. Värit on pysyny paremmin
ku alkuperäset (Ajoin kerran mustissa nahkahousuissa päivän sateessa
ja diabeetikkona luulin et jaloissa on alkava kuolio, ihan mustat, lähti tuskalla suihkussa = nahkaväri)
"The older I get, the better I was"